PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: Odp: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-19 10:08:55
    Temat: Re: Odp: sposób na nicnierobienie
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 gru 2002, "Artur Lato" <a...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > No to przynajmniej w tej kwestii się zgadzamy.

    No ja sie troche nie zgodze. Obecnie autostrady buduje sie przy pomocy
    ciezkiego sprzetu budowlanego a nie tysiecy ludzi z lopatami. Ale sama
    idea jest sluszna. Bo ja wiem, moze odnawianie zabytkow i elewacji
    budynkow. Ale to juz pewnie jakies uprawnienia sa potrzebne do pracy na
    wysokosci itd. Choc moze to i dobry pomysl, zeby ludzi do tego
    przeszkolic. Ogolnie jestem za tym zeby eliminowac zasilki, ale
    zapewniajac ludziom jakas alternatywe.

    Pozdr. Shrek.