PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-16 09:33:17
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pewnością jest tak, że wytwory i korzyści swej pracy oddajemy
    częściowo innym. Pytanie, jaki zakres jest odpowiedni. Na ogół przyjmuje
    się, że nie dzielimy się z ludźmi obcymi, np. na ulicy, pracodawca z
    pracownikami etc.
    Oglądałem ostatnio nieco reklam i zauważyłem, że producenci dóbr
    wszelakich proponują zawęzić ten zakres, jak w beatlesowskiej piosence:
    I, me, mine, .... czyli do samego wytwórcy. Panienka wpierdala baton, a
    kochankowi pokazuje figę, kochanka delektuje się używaniem mydła, a
    napalony kochanek siedzi w samotności, znany mistrz kierownicy obżera
    się chipsami, a panienkę spławia (w sensie dosłownym, odpływa ona
    gondolą). Można pójść dalej: matka je zupę, a do nieletniej córki mówi:
    nic dziś nie robiłaś, a Św. Paweł powiedział: "kto nie pracuje, ten
    niech nie je" (wersja dla leninowców: Kto nie rabotajet, nie kuszajet).

    Odpowiedź tyczy się postu Twego przedpiszcy, nie chciałem rozkrzaczać wątku.

    Z pozdrowieniami:

    Dogbert