PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na cośrobienie
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób na cośrobienie
    Date: Wed, 11 Dec 2002 11:22:35 +0100

    > nie, nie dojrzelismy jeszcze do tego, zeby umiec skorzystac z takich
    > informacji i wypowiedzi tych, ktorym sie udalo.
    >
    > zgadzam sie, niewiele ludzi zdecyduje sie napisac - bo zaraz obrzuca
    > ich blotem, czego niedawno tutaj byl przyklad.

    Nie miałem "stałego" zajęcia przez półtora roku. W tym czasie
    proponowano i różne prace - mogę potwierzdić opinię, że sytuacja na
    rynku pracy jest dużo gorsza niż kilka lat temu - firmy albo nie wiedzą,
    kogo chcą, a jak wiedzą, to proponują żenujące wynagrodzenia.

    Dysponowałem informacją, że jeden z moich byłych konkurentów będzie
    szukał nowego przedstawiciela na Polskę. W swojej branży (urządzenia dla
    przemysłu) jest to firma z "pierwszej piątki", cześć jej produktów jest
    uważana za nr1 na świecie. Skontaktowałem się z szefostwem, napisałem
    biznes plan i mam wyłaczność na Polskę - jednocześnie jestem
    właścicielem firmy. Ograłem kilku konkurentów, którym wydawało się, że
    są mocni.
    Ryzyko było duże - niewiele brakowało, a straciłbym wszystko - dom,
    rodzinę. Miałem takie dni, że gdyby ktoś zaproponowł mi, że pójdę
    siedzieć, byle nie płacić długów, to bym się zgodził.
    Było warto, z każdym dniem rośnie liczba tych, którzy mogą pocałować
    mnie w dupę.
    Co mi pomogło? Na pewno doświadczenie (10 lat w branży), głebokie
    przekonanie o tym, że warto i wiara w to, że zrobienie tego, co chcę
    jest możliwe (większości z moich kolegów, z którymi pracowałem, nie
    przyszło to do głowy). Była okazja, a ja ją wykorzystałem.

    Pzdr: Dogbert