PracaGrupypl.praca.dyskusje › sponsorowanie pracownika

  • 1. Data: 2006-01-31 19:56:07
    Temat: sponsorowanie pracownika
    Od: "xxx" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam takie male pytanko pracuje juz pnad pol roku na magazynie. Udalo mi sie
    trafic dobra robote w dobrej firmie mam umowe na czas nieokreslony. Ale nie
    mam uprawnie na wozki chce zaczac robic czy myslicie ze jest mozliwosc aby
    poprosic szefowa aby firma mi dolozyla czesc kasy do wozkow??

  • 2. Data: 2006-01-31 20:08:12
    Temat: Re: sponsorowanie pracownika
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    wykaż korzyści jakie będzie miała dzięki temu kursowi, a powinna ci pójść na
    rękę
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-01-31 20:21:12
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    xxx napisał(a):
> [...]
    > mam uprawnie na wozki chce zaczac robic czy myslicie ze jest mozliwosc aby
    > poprosic szefowa aby firma mi dolozyla czesc kasy do wozkow??
    Mozliwosc zawsze jest. Moj tata w jednej w swoich prac zostal wyslany
    przez firme na kurs obslugi wozkow widlowych. Przy czym zasada byla taka
    ze firma placila i papier o skonczeniu takiego kursu zabierala dla
    siebie - jesli pracownik sie zwolnil przed uplywem X m-cy to nie
    dostawal tego papierka na wlasnosc.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-31 20:29:59
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:drogrp$cbb$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > ze firma placila i papier o skonczeniu takiego kursu zabierala dla
    > siebie - jesli pracownik sie zwolnil przed uplywem X m-cy to nie

    Czyli firma działała bezprawnie. To są uprawnienia, one należą do danej
    osoby, i nie można tej osobie nie wydać oryginałów [To samo tyczy się
    np. certyfikatów]. Tym bardziej, że teraz na wózki jako że podlegają pod
    UDT jest specjalny egzamin i dostaje się takie plastikowe coś 'ala prawo
    jazdy.
    Firma może jedynie podpisać z pracownikiem umowę, na postawie której,
    jeżeli pracownik rozwiąże stosunek pracy (za wypowiedzeniem albo
    pracodawca z nim za ciężkie naruszenie...) wtedy zwraca pracownik część
    kosztów (proporcjonalnie do przepracowanego okresu).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --