PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie

  • 1. Data: 2006-01-31 12:33:55
    Temat: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie
    Od: " suflet" <g...@g...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów pracuje w Volantis Systems w Krakowie albo
    przechodził rekrutację? Zastanawiam się nad wysłaniem CV i ciekawy jestem
    jak wyglada rekrutacja, jaka panuje atmosfera w firmie, jakie zarobki,
    warunki socjalne, nad czym się pracuje, jak wygladają projekty

    Stanowisko które mnie interesuje to Java Developer...

    Za wszelkie info wielkie dzieki...

  • 2. Data: 2006-01-31 21:55:57
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > warunki socjalne, nad czym się pracuje, jak wygladają projekty
    >
    > Stanowisko które mnie interesuje to Java Developer...

    Czy mozesz podac jakies namiary na ogloszenie firmy?

    Pozdrawiam,
    S.

  • 3. Data: 2006-02-01 08:20:20
    Od: " suflet" <g...@g...pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy mozesz podac jakies namiary na ogloszenie firmy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > S.

    Ogłoszenie jest na stronie firmy:
    http://www.volantis.com/story.jsp?story=volcareers

  • 4. Data: 2006-03-17 09:25:23
    Od: " suflet" <g...@g...pl>

    Tak sie zlozylo ze pracuje obecnie wlasnie w Volantisie i za kilka dni bedzie
    juz miesiac odkad rozpoczalem przygode z ta jeszcze niezbyt znana w Polsce
    firma. Jak narazie jestem bardzo mile zaskoczony, no może to ze dopiero teraz
    wstawili lodowke, zmywarke i mikrofale jest pewnym niedaciagnieciem ;-)))) ale
    pozatym wszystko jest jak najbardziej na miejscu. Pracuje sie tradycyjnie 5
    dni w tyogdniu generalnie po 8 godzin ale jest tutaj pewna dowolnosc, a
    mianowicie mozna rozpoczac o 9 i skonczyc o 17 czy tez o 8 i skonczyc o 16. Z
    tym nie ma zadnego problemu, a jak ktos potrzebuje wyjsc wczesniej to w
    nastpnych dniach powiedzmy zostanie dluzej przez kilka dni i jest ok. Jest to
    duzy plus jak dla mnie bo wiem ze nigdy nie jestem spozniony i przychodze tak
    jak mi pasuje. Druga sprawa stanowisko pracy, jak dla mnie bomba. Wlasnie duze
    i przestronne buirko, na nim telefon z wlasnym numerem wewnetrznym, 19 LCD i
    do tego bardzo szybki komp z chyba giga ramu. Na nim dziala Ubuntu 5.1 i choc
    kiedys bylem milosnikiem Windowsow to z dnia na dzien coraz bardziej
    przekonuje sie do jakiegos Linuxa, chociazby Ubuntu. Jesli chodzi o atmosfere
    pracy to jest bardzo korzystna. Mowi tutaj o tym dlatego ze w przeciwienstwie
    do wielkich koncernow typu Motorola, Siemens gdzie pracownicy sa trybikami w
    wielkiej maszynie tutaj nie czuje sie tego a przynajmniej ja odnioslem takie
    wrazenie. Kazdy jest traktowany z szasunkiem!!!! i panuje tutaj kolezenska
    atmosfera. Wczoraj np. bylismy wszyscy razem na kolacji i ja bawielem sie
    znakomicie, i nawet nie wiedzialem ze nasz General Manager Stas jest taka
    dusza towarzystwa;-))))hehe No nic narazie mysle tyle bo musze wracac do pracy
    ale wkrotce dopisze co sie tutaj robi jak wyglada wspolpraca z naszymi
    kolegami z bliżniaczego Guilford pod Londynem (glowne centrum technologiczne
    firmy) no i moze cos mi sie jeszcze nasunie na mysl... kto wie!!!! Dodam
    jeszcze do tego ze place sa atrakcyjne (mysle ze porownywalne z sasiadami z
    budynku - Motorola, Sabre) a osobom spoza Krakowa i przeprowadzajacym sie
    tutaj oferowana jest pomoc na podobnych warunkach jak np. w Motoroli tzw.
    pakiet relokacyjny. Sam z niego skorzystalem bo pochodze z Sosnowca. Z tego co
    wiem to teraz trwa rekrutacja wiec jak najbardziej zachecam do wyslania CV!!!
    http://www.pracuj.pl/OfertyPracy/SearchResults.aspx?
    KeyWords=volantis&CategoryId=-1&RegionId=-1