PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysylanie ofert pracy do roznych zakladow

  • 1. Data: 2006-01-31 18:50:39
    Temat: wysylanie ofert pracy do roznych zakladow
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Planuję wysłać swoją ofertę pracy do różnych zakładów w moim mieście.
    Zakłady te co prawda nie poszukują nowych pracowników, ale wysyłam na
    zasadzie "może akurat się uda".
    Co, oprócz CV powinienem jeszcze umieścić w takim liście?
    Na osobnej kartce napisałem mniej więcej coś takiego:
    "Jestem absolwentem Politechniki... Umiem programować, zarządzać siecią....
    Chciałbym pracować w Państwa zakładzie"

    Czy to wystarczy, czy mam dodać coś jeszcze?

    Czy w ogóle ma sens wysyłać takie listy, czy może od razu lądują one w
    koszu?

    z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-01-31 21:46:45
    Temat: Re: wysylanie ofert pracy do roznych zakladow
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 19:50:39 +0100, "gordon" <g...@w...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Na osobnej kartce napisałem mniej więcej coś takiego:
    >"Jestem absolwentem Politechniki... Umiem programować, zarządzać siecią....

    A jaką korzyść z tego będzie miała firma?

    >Czy to wystarczy, czy mam dodać coś jeszcze?
    >
    >Czy w ogóle ma sens wysyłać takie listy, czy może od razu lądują one w
    >koszu?

    Taki to - szczerze mówiąc - bym wywalił.

  • 3. Data: 2006-02-01 17:29:26
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy w ogóle ma sens wysyłać takie listy, czy może od razu lądują one w
    > koszu?

    Wg mnie to jest niepotrzebnie skierowana energia. CV ma sens jest skierowane w
    kontekscie konkretnej potrzeby pracowdawcy, zgadnać, ze akurat bedzie cie
    potrzebowal - to jak wygrac w LOTTO.
    Wyjatek stanowi wygenerowanie na podstawie znanych Ci faktów swojego stanowiska
    pracy. Np zakład poszukuje specjalisty ds sprzedaży na rynku niemieckim, a ty akurat
    jest superwybitnym specem od rynku francuskiego, na ktorym tej firmy tez nie ma. W
    takim czy podobnym prypadku wcinanie sie ze swoim nieproszonym CV ma cień sensu.
    Wszystko w mojej nieskromnej opinii

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-02-01 18:53:32
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Tue, 31 Jan 2006 19:50:39 +0100, "gordon" <g...@w...pl>
    > wklepał(-a):

    > A jaką korzyść z tego będzie miała firma?

    > Taki to - szczerze mówiąc - bym wywalił.

    a jak wysyla sie list motywacyjny z cv to co napisac w mailu? czy zwykle
    kilka slow: szanowni panstwo w zalaczniku przesylam swoej dokumenty jako
    odpowiedz na panstwa oglodzenie, czy cos podobnego jest dobrze, a moze
    cala litanie napisac ??

  • 5. Data: 2006-02-01 19:59:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2006 19:53:32 +0100, kondi <k...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >kilka slow: szanowni panstwo w zalaczniku przesylam swoej dokumenty jako
    >odpowiedz na panstwa oglodzenie, czy cos podobnego jest dobrze, a moze

    "Szanowni Państwo,

    W odpowiedzi na ofertę pracy zamieszczoną <gdzie, kiedy> przesyłam moje CV oraz
    list motywacyjny (oba w formacie RTF)."

    A w tytule wpisać coś co pomoże jednoznacznie zidentyfikować ofertę (zwykle nr
    referencyjny z ogłoszenia).
    No i nie zapomnieć skonfigurować programu pocztowego tak, żeby nie było we From:
    napisane "kondi". :) W podpisie w mailu warto oprócz imienia i nazwiska podać nr
    telefonu kontaktowego.

  • 6. Data: 2006-02-01 20:03:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: gordon [Tue, 31 Jan 2006 19:50:39 +0100]:

    > "Jestem absolwentem Politechniki... Umiem programować,
    > zarządzać siecią....
    > Chciałbym pracować w Państwa zakładzie"
    >
    > Czy to wystarczy, czy mam dodać coś jeszcze?

    Zdecydowanie nie wystarczy :-)

    Nie powielaj w LM CVki, nie ma to najmniejszego sensu.
    Napisz parę zdań o tym, czego CV nie zawiera.

    > Czy w ogóle ma sens wysyłać takie listy, czy może od razu
    > lądują one w koszu?

    Zależy jak leży. Czasami od razu wek, czasami się jednak
    czyta i zostawia na później jak coś ciekawego w środku.

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|