PracaGrupypl.praca.dyskusje › Monitor badan klinicznych - gdzie?

  • 1. Data: 2006-01-31 18:05:57
    Temat: Monitor badan klinicznych - gdzie?
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!
    Moze ktos sie orientuje kto oprocz Covance i i3Research jest warty
    polecenia jako CRO? Rozgladam sie za taka praca, ale cos trudno znalezc
    kontakt do kogos w tej branzy:)
    --
    Pozdrawiam!
    Poszukujący Q.

  • 2. Data: 2006-01-31 18:58:35
    Temat: Re: Monitor badan klinicznych - gdzie?
    Od: " Phase2" <p...@g...pl>

    Qlfon <r...@X...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Moze ktos sie orientuje kto oprocz Covance i i3Research jest warty
    > polecenia jako CRO? Rozgladam sie za taka praca, ale cos trudno znalezc
    > kontakt do kogos w tej branzy:)

    Jeżeli się dopiero rozglądasz za taką pracą, to znaczy, że nie masz
    doświadczenia w tej branży, a to z kolei znaczy, że nie powinienes wybrzydzać
    tylko brać co ci daja, a dopiero potem zmienić sobie na coś wartego polecenia

  • 3. Data: 2006-01-31 20:31:50
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Czesc!

> [...]
    > tylko brać co ci daja, a dopiero potem zmienić sobie na coś wartego polecenia

    Siedze w farmaceutyce jakies 4 lata, cos tam wiem i widzialem, ale
    wlasnie o to mi chodzi, zeby wiedziec gdzie ew. nie isc;) Jakies porady?
    --
    Q.

  • 4. Data: 2006-02-01 07:12:48
    Od: " Phase2" <p...@g...pl>

    Qlfon <r...@X...pl> napisał(a):

    > Jakies porady?

    Zadnych, skoro za firmy do ktorych warto "iść" podajesz Covance i 3Research

    Pozdr

  • 5. Data: 2006-02-01 17:03:44
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!
    Phase2 napisał(a):

    > Zadnych, skoro za firmy do ktorych warto "iść" podajesz Covance i 3Research
    >
    > Pozdr

    Ok, widze, ze kolega cos wie, ale to chyba wiedza tajemna bom ja chyba
    niegodzien jej dostapic. Kojarze te firmy z ogloszen prasowych i
    materialow, ktore widuje w osrodkach ktore odwiedzam w zwiazku ze swoja
    praca. Coz to za tajemnica, jesli mozna zapytac. Jesli faktycznie to
    jakas ujma na honorze dla kolegi to dla mnie EOT.
    --
    Q.

  • 6. Data: 2006-02-01 18:27:07
    Od: " Blacktea" <b...@g...pl>

    Qlfon <r...@X...pl> napisał(a):

> [...]
    > praca. Coz to za tajemnica, jesli mozna zapytac. Jesli faktycznie to
    > jakas ujma na honorze dla kolegi to dla mnie EOT.

    Z mojej perspektywy polecam jedynie prace w firmie farmaceutycznej, a nie CRO
    Moj sceptycyzm wynika z faktu, ze po jednej z tych wymienionych firm
    musielismy niezle potem sprzątac... Wiec nie jestem obiektywny, Chyba, ze
    miales na mysli warto pracowac bo mozna zrobic sobie burdel w osrodkach...

  • 7. Data: 2006-02-01 19:06:49
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!

> [...]
    > miales na mysli warto pracowac bo mozna zrobic sobie burdel w osrodkach...

    Ok, dzieki. Wiesz w firmach to pracuje ale w sprzedazy wiec znam to od
    tej strony i w zasadzie chcialbym od tego odejsc. Co miales na mysli
    piszac "posprzatac" narobli balaganu w badaniu, ktore Wam oddali do
    dokonczenia? Wiem, ze w zasadzie kazda wieksza, liczaca sie firma ma
    swoj dzial CR, ale moze wiesz czym sie tak "od kuchni" rozni praca w CRO
    od pracy w CR w "firmie"?
    --
    Q.