PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista ds. informatyki

  • 11. Data: 2007-07-12 09:04:48
    Temat: Re: specjalista ds. informatyki
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Jeśli by pominąć CLIPPER, to w Poznaniu można kogoś takiego znaleźć na
    > pensję minimalną, ale jeśli się dobrze poszuka i nie od razu (większości
    > pracowników niestety już się w dupach przewraca i kokosów chcą).

    Tak. Dorabiającego ucznia technikum/jakiejś pomniejszej uczelni. :)
    Obudź się. Nawet Comarch płaci więcej.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2007-07-12 09:06:11
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > musisz chodzić do naprawdę strasznej szkoły :) U mnie jak kończyłem
    > 80% ludzi w grupie z pewnościa nie umiałoby odpowiedzieć na pytanie co
    > to jest: Novell NetWare, CNA, DHCP, DNS, HTTP, SMB, DOS, CLIPPER,
    > MULTICASH, PŁATNIK, Windows 2003 :)

    U mnie może by nie wszystkim umieli administrować, ale z pewnością
    wiedzieliby, co do czego służy.

    Natomiast ja osobiście większość rzeczy z tej listy robiłem na długo
    przed studiami.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2007-07-12 09:08:31
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > musisz chodzić do naprawdę strasznej szkoły :)

    A ja wiem? Politechnika Śląska.

    > U mnie jak kończyłem 80% ludzi w grupie z pewnościa nie umiałoby
    > odpowiedzieć na pytanie co to jest: Novell NetWare, CNA, DHCP,
    > DNS, HTTP, SMB, DOS, CLIPPER, MULTICASH, PŁATNIK, Windows 2003 :)

    To już kwestia raczej indywidualnego podejścia. Jak ktoś na kierunki
    informatyczne się wybiera bo "są modne", to potem tak to wygląda.

    > Rozumiem znaczenie każdego ze słów w poście, umiem obsługiwać jako
    > tako połowę programów z listy i wiem czym jest i do czego służy
    > następna ich połowa - czy to wystarczy aby starać się o taka posadę?

    Ja nie wpisuję w CV programów o których tylko słyszałem i "wiem
    do czego służą". :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2007-07-12 09:12:12
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    On 12 Lip, 11:06, Any User <t...@t...pl> wrote:
    > U mnie może by nie wszystkim umieli administrować, ale z pewnością
    > wiedzieliby, co do czego służy.

    fakt do mojej grupy dużo lasek chodziło, może dlatego było tak
    kiepsko :D

    > Natomiast ja osobiście większość rzeczy z tej listy robiłem na długo
    > przed studiami.

    szczęściarz, wcześnie dostał swój pierwszy komputer :)

  • 15. Data: 2007-07-12 09:19:26
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > fakt do mojej grupy dużo lasek chodziło, może dlatego było tak
    > kiepsko :D

    A pochwal się, gdzie chodziłeś? :)

    > szczęściarz, wcześnie dostał swój pierwszy komputer :)

    Przede wszystkim - to trzeba lubić.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2007-07-12 09:28:12
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli by pominąć CLIPPER, to w Poznaniu można kogoś takiego znaleźć na
    > pensję minimalną, ale jeśli się dobrze poszuka i nie od razu (większości
    > pracowników niestety już się w dupach przewraca i kokosów chcą).

    Hmm, ciekawe jak by sobie ten ktos poradzil gdyby cos porzadnie sie sypnelo
    w tym Novellu czy Linuxie a tak BTW gdzies czytalem, ze Biedronka ustalila u
    siebie place minimalna na 1400, to 50% wiecej niz znaleziony przez Ciebie
    admin w P-niu.

  • 17. Data: 2007-07-12 09:30:39
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    On 12 Lip, 11:19, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > A pochwal się, gdzie chodziłeś? :)

    oj lepiej nie, nie będę robił antyreklamy uczelni której mam dyplom :P
    Powiedzmy że pewna PWSZ

  • 18. Data: 2007-07-12 09:34:19
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > siebie place minimalna na 1400, to 50% wiecej niz znaleziony przez Ciebie

    Kiedy napisałem wyraźnie, że trzeba dobrze poszukać i nie od razu - za
    1400 brutto to ja osobiście mogę jeszcze _dzisiaj_ mieć na rozmowie
    takich dwóch kandydatów z podobnymi kwalifikacjami.

  • 19. Data: 2007-07-12 09:35:49
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli by pominąć CLIPPER, to w Poznaniu można kogoś takiego znaleźć na
    > pensję minimalną, ale jeśli się dobrze poszuka i nie od razu

    Dodaj jeszcze, ze trzeba dosyc daleko szukac. Kierunek Azja, Afryka :)

    MarkX

  • 20. Data: 2007-07-12 09:42:51
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > oj lepiej nie, nie będę robił antyreklamy uczelni której mam dyplom :P
    > Powiedzmy że pewna PWSZ

    PWSZtki raczej nie kształcą administratorów. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl