eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęć › Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Data: 2004-06-09 10:15:09
    Temat: Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b30fc82e6169b0598973a@news.tpi.pl...
    > Z praca.oferowana:
    > >
    > > Nowy operator telekomunikacji satelitarnej poszukuje osób na
    > > stanowisko Specjalisty ds. PR.
    > >
    > > Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie treści
    > > marketingowych na podstawie ofert handlowych naszych partnerów oraz
    > > edycję notek prasowych.
    > [...]
    >
    > To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    > marketingiem.

    Nie widzę w tym ogłoszeniu niczego, co byłoby sprzeczne z PR.


    Kiedyś w Wyborczej było na ten temat, że w Polsce nie ma
    > prawdziwej agencji PR, rola PR jest mylona z niskim marketingiem
    > i wyznaje się zasadę, że PR jest od tuszowania prawdy, od migania się, a
    > w żadnym wypadku nie może powiedzieć 'przepraszam' czy przyznać się do
    > błędu firmy. Podano przykłady polskich oddziałów wielkich firm jak np.
    > Coca-Cola.
    Rzeczywiście, bo Wybiórcza jest wyznacznikiem prawdy i może określać, co
    jest prawdziwym PR-em, a co nie.... Bez przesady. Wiadomo, że nie jest to
    ten poziom co np. w USA, ale w nasz gospodarka odbiega od światowych nie
    tylko w tym aspekcie.


    --
    mangha

    ....................................................
    ........
    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1