eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęć › Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mangha" <R...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Date: Wed, 9 Jun 2004 12:15:09 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <ca6ntk$b31$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c...@n...home.net.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aua70.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1086776052 11361 83.27.8.70 (9 Jun 2004 10:14:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2004 10:14:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:117350
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b30fc82e6169b0598973a@news.tpi.pl...
    > Z praca.oferowana:
    > >
    > > Nowy operator telekomunikacji satelitarnej poszukuje osób na
    > > stanowisko Specjalisty ds. PR.
    > >
    > > Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie treści
    > > marketingowych na podstawie ofert handlowych naszych partnerów oraz
    > > edycję notek prasowych.
    > [...]
    >
    > To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    > marketingiem.

    Nie widzę w tym ogłoszeniu niczego, co byłoby sprzeczne z PR.


    Kiedyś w Wyborczej było na ten temat, że w Polsce nie ma
    > prawdziwej agencji PR, rola PR jest mylona z niskim marketingiem
    > i wyznaje się zasadę, że PR jest od tuszowania prawdy, od migania się, a
    > w żadnym wypadku nie może powiedzieć 'przepraszam' czy przyznać się do
    > błędu firmy. Podano przykłady polskich oddziałów wielkich firm jak np.
    > Coca-Cola.
    Rzeczywiście, bo Wybiórcza jest wyznacznikiem prawdy i może określać, co
    jest prawdziwym PR-em, a co nie.... Bez przesady. Wiadomo, że nie jest to
    ten poziom co np. w USA, ale w nasz gospodarka odbiega od światowych nie
    tylko w tym aspekcie.


    --
    mangha

    ....................................................
    ........
    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1