PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Wed, 19 Oct 2005 23:36:09 +0200
    <diofsb$hsf$1@inews.gazeta.pl> <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl>
    <f...@r...com> <dios32$784$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@r...com> <diq8j1$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <diqe3k$13j$2@inews.gazeta.pl> <diqhop$hk1$2@news.dialog.net.pl>
    <diqkbe$lrd$1@inews.gazeta.pl> <diqna0$mjl$1@news.dialog.net.pl>
    <diqnsn$4l5$1@inews.gazeta.pl> <dir87v$45n$1@news.dialog.net.pl>
    <diu7tf$qc6$3@atlantis.news.tpi.pl> <diu8o9$ni3$2@news.dialog.net.pl>
    <diua7b$6d3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dj0oni$96n$1@inews.gazeta.pl>
    <dj141d$40d$1@inews.gazeta.pl> <dj14sn$7jn$1@news.dialog.net.pl>
    <dj2949$o8m$1@inews.gazeta.pl> <dj3375$8bd$1@inews.gazeta.pl>
    <dj40m9$k51$1@inews.gazeta.pl> <dj5rc7$a8m$1@inews.gazeta.pl>

    Koziorozec wrote:

    > Przyłączasz się do zdania, że renciści wolą siedzieć na
    > rencie i nic nie robić, zamiast pracować.

    No zasadniczo tak. Takie wnioski mi się nasuwają, jak
    patrzę na ludzi siedzących na tej rencie po 10 lat i
    nadal nie poświęcających nawet chwili na spróbowanie
    chociaż, czy przypadkiem nie dałoby się gdzieś pracować.

    Pewnie, że nie wszyscy, Ale dość dobrze widoczna, całkiem
    spora ich część tak właśnie się zachowuje.

    > No widzisz, a nie wszytkich stać na samodzielne finansowanie
    > takich 'imprez'.

    No i? Znów wracasz do wmawiania mi, że ja im chcę to zabrać?

    > No różnie to bywa. Dokładnie z cukrzycą wiąże się jeszcze
    > kilka innych chorób, które - w większości wypadków -
    > wcześniej, czy później i tak cukrzyka dopadają:
    > miażdżyca, retinopatia cukrzycowa, uszkodzenie nerek.

    Od ręki? I kompletnie niezależnie od nich, tzn. nie ma
    na to wpływu siedzenie w domu na tyłku, brak ruchu,
    olewanie odpowiedniego odżywiania się i takie tam inne?
    Bo coś mam niejasne wrażenie, że jednak powyższe też
    mają spory wpływ.

    > Czasami, mimo woli 'chcenia' - nie udaje się.
    > Nie wszyscy taką pracę znajdą.

    Ponownie: tych się nigdzie nie czepiałam, więc powiedz mi
    dlaczego ciągle używasz ich jako argumentu? Na co niby oni
    są argumentem w tej dyskusji?

    > Wydaje mi się, że teraz właśnie cukrzycy mogą korzystać
    > z refundowanej zagranicznej.

    Nie wiem, na początku roku nie mogli. Owszem, dofinansowanie
    było, ale tylko do ceny tego krajowego świństwa.

    > A co to jest "kobieta _do_cholery_" :>>

    To jest taka (trudny wyraz) ekspresja.

    Kira