PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-19 23:17:08
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Od ręki? I kompletnie niezależnie od nich, tzn. nie ma
    > na to wpływu siedzenie w domu na tyłku, brak ruchu,
    > olewanie odpowiedniego odżywiania się i takie tam inne?

    Wpływa ma to, że są chorzy na cukrzycę --> mniejsza
    krzepliwość krwi, a więc muszą uważać na wszelkie
    skaleczenia, a przy miażdżycy - może dojść do obumierania
    tkanek.
    Wpływ ma to, że _muszą_brać_insulinę_, niezależnie od tego,
    czy jest to polska, czy zagraniczna --> z czasem: uszkodzenie
    nerek, zmiany w siatkówce oka powodujące naciąganie błon
    i wylewy = retinopatia cukrzycowa.

    Akurat na ten temat wiem sporo.

    > Bo coś mam niejasne wrażenie, że jednak powyższe też
    > mają spory wpływ.

    Odpowiednia dieta ważna jest w każdej chorobie, ale
    nie jesteś chyba z tych, co twierdzą, że cukrzyca 'robi się'
    od nadmiernego jedzenia słodyczy? ;>

    > Ponownie: tych się nigdzie nie czepiałam, więc powiedz mi
    > dlaczego ciągle używasz ich jako argumentu? Na co niby oni
    > są argumentem w tej dyskusji?

    Ale piejesz o wszystkich rencistach, nie rozróżniasz.
    Piejesz o wszystkich bezrobotnych - nie rozróżniasz.
    Chyba nie tylko ja na tej grupie odniosłam takie wrażenie.

    > To jest taka (trudny wyraz) ekspresja.

    A już myślałam, że to jakaś specjalna rasa ;))

    --
    Koziorozec