PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 10:37:49
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix napisał(a):

    > taki mam zamiar i zrobie to poprzez wolontariat

    No, na tym można już zarobić jakieś drobne. Bo klienci którzy drobne dają,
    raczej w portfolio nie patrzą. Tylko mimo tego, ze to będą drobne musisz to
    zrobić porządnie, bo będzie to coś czym się będziesz chwalił. Jeśli to
    będzie html to odezwij się na priv, pomogę w ramach wolontariatu. :)

    > zgadzam sie ze obeznanie z tym jest wiecej warte niz sucha teoria ale
    > wszystko jest do nadrobienia

    Tak, ale nie wtedy jak firma potrzebuje kogoś kto musi to znać. Co innego
    douczać sie w trakcie pracy specyficznych rozwiązań zastosowanych w firmie.

    > troche tych dystrybucji sie przewinelo przez dysk: RedHat i jego klony
    > (sporo ich bylo), Suse a ostatnio Ubuntu - wszystko sam sobie
    > konfigurowalem i radzilem z problemami a jak byl problem jakis wiekszy
    > to zawsze jest google

    E, nie nie. Mi nie chodzi o dystrybucje tylko o oprogramowanie, a co za tym
    idzie jego konfigurowanie. Raczej na desktopie nie konfigurowałeś postfixa
    z obsługą virtualhost itp.

    > jezelibym mial dostep do tanich czesci to moznaby na tym pare groszy
    > zarobic ale przy obecnej konkurencji na tym rynku a sklepow
    > komputerowych w radomiu to jak mrowkow to ciezkobybylo zlapac takie
    > zleconko tym bardziej ze takie firmy oferuja np 5 lat gwarancji na
    > cala jednostke

    I do żadnego sklepu za grosze Cię wziąć nie chcieli?

    > nastepnym razem juz nie bede mial tego klopotu - czlowiek uczy sie na
    > bledach

    No tak, tylko w biznesie przez Twoje błędy firma może poważnych klientów
    stracić.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała