PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 12:05:53 +0200

    Jotte wrote:

    > Byle euro. ;)

    Ty tu o marzeniach a ja o rzeczywistości... ;)

    > I weź pod uwagę, że jeśli Twoja katastroficzna prognoza
    > miałaby sie sprawdzić, to może nie powinnaś napisać
    > "będziecie", tylko "będziemy".

    Ja nie będę, bo niby jak? Etatowiec nie jestem i być nie mam
    zamiaru, więc składki socjalne z tego tytułu mam w nosie. Teraz
    ZUSu też nie płacę, więc nawet jak mi podniosą o 50% to 50% z 0
    nadal wynosi 0. Więc dalej mnie to rybka. Branżę mam akurat
    taką, że kompletnie nie muszę na etat zatrudniać, więc po prostu
    zatrudniać na etat nie będę i tyle -- więc składki dalej mnie
    nie interere.

    Nadal nie rozumiesz jednej, prostej jak pierdolenie rzeczy:
    wszelkie dodatkowe obciążenia pokryją _pracownicy_ i właściciele
    małych oZUSowanych DG. Reszta odczuje to co najwyżej pośrednio,
    musząc wykombinować jak sobie zapewnić nieoZUSowany zespół.
    A to już teraz szczególnie skomplikowane nie jest, i nadal
    całkowicie legalne.

    Sobie kuku robicie. Ale Wasze prawo, masochizm karalny nie jest ;)

    Kira