PracaGrupypl.praca.dyskusjeskladanie oferty - jak proponujecie › Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
    From: "Wojtek Reszkowski" <a...@m...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
    Date: Mon, 14 Apr 2003 20:23:05 +0200

    > Rozumiem, ze sobie nie radzisz w pracy, i dla tego sie obawiasz?

    Próbujesz udowodnić komuś coś do czego sam się przyznał. Jaki to ma cel?
    Czy to co pisze jest nie prawdą? Czy jakie jest Twoje zdanie w dysusji?

    Ja myślę, że to co pisze michu jest prawdą a szczególnie w branży
    informatycznej gdzie grupka studentów może aktualnie swobodnie rywalizowac
    na rynku. Jednym krokiem przechodząc całą niekompetencję konurencji.

    Jestem tego zdania dlatego postanowiłem nie tańczyć jak mi zagraja.

    arNIK.