PracaGrupypl.praca.dyskusjeskladanie oferty - jak proponujecie › Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
  • Data: 2003-04-15 01:06:23
    Temat: Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> writes:

    > Do zarzadzania trzeba miec stosowne kwalifikacje ewentualnie smykalke.
    > Prawda jest taka ze najlepiej zarzadza sie zespolem ludzi o podobnych
    > kwalifikacjach, najgorzej jest jezeli zarzadzasz zespolem a w nim sa np. 2
    > gwiazdy(skrajny przypadek, do tego aroganckie lub typu samotnik) i klku
    > sredniakow.

    tyle to i ja wiem i wiem jak sobie z takimi radzic, a studiow z
    zarzadzania nie konczylam ;)
    za to mam troche doswiadczenia - w zarzadzaniu roznymi projektami i
    roznymi ludzmi.

    > Oj chyba przebijaja przez ciebie kompleksy

    oj chyba na psychologii nie uwazales :)))

    > To prawda, ale edukacja w tym nie przeszkadza, a pozwala szybko sie uczyc.

    ale sama edukacja to nie wszystko i dlatego wszedzie na swiecie jest
    tak, ze ludzie zaraz po studiach bez zadnego doswiadczenia sa oplacani
    mniej niz ci co maja pare lat doswiadczenia w zawodzie a brak studiow.
    (z pewnymi wyjatkami, rzecz jasna)

    > Proponuje pojsc na jakiekolwiek studia z zarzadzania, jest tam psycholiga
    > wszelkiej masci(a przynajmniej byc powinna)

    moze i na zarzadzaniu jest psychologia, ale sadzac z poziomu
    wiekszosci managerow po zarzadzaniu to.. albo studia mialy kiepski
    poziom, albo im sie uczyc nie chcialo... albo beztalencia w tej
    dziedzinie kompletne.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net