PracaGrupypl.praca.dyskusjeskladanie oferty - jak proponujecie › Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
  • Data: 2003-04-14 16:51:37
    Temat: Re: skladanie oferty - jak proponujecie (uwaga - dlugie)
    Od: "michu" <6...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotrG" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b7eo8a$f3b$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Użytkownik "michu" <6...@n...net> napisał w wiadomości

    > samo.
    > Rozumiem, ze sobie nie radzisz w pracy, i dla tego sie obawiasz?

    Radze sobie dosc dobrze. Dowodem na to jest fakt, ze jak tam pracowalem to
    jako jedyny z calego biura (10 osob) dostawalem cala premie i bylem chwalony
    przez "starego". (zwolnilem sie bo dostalem lepsza oferte od jednej z firm z
    ktora wspolpracowalem). Jestem po prostu zdania, ze nigdy nie jestes na tyle
    dobry zeby nie mogl sie znalezc ktos lepszy - a po co kusic los ? Lepiej
    przyjac kogos przy kim nie bedziesz musial sie martwic o swoja posade, a
    firma bedzie myslala ze jestes niezastapiony - ty zarobisz wtedy, a ta osoba
    bedzie szczesliwa ze ma prace. A ten ambitny koles bedzie wylewal swoje zale
    na tej grupie, jaka to krzywde mu zrobiono. Kiedys zrozumie czemu go nie
    wybralem i pozniej bedzie madrzejszy.