PracaGrupypl.praca.dyskusje › skandynawia

  • 1. Data: 2004-06-21 22:43:14
    Temat: skandynawia
    Od: "Maciek" <k...@t...pl>

    czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie jak wyglada sytuacja na
    rynku pracy w szecji badz norwegi?

    maciek

  • 2. Data: 2004-06-22 01:02:12
    Temat: Re: skandynawia
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 00:43:14 +0200, "Maciek" <k...@t...pl> wrote:

    >czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie jak wyglada sytuacja na
    >rynku pracy w szecji badz norwegi?

    ponoc rewelacyjnie.
    bezrobocie 5-6 proc.
    Jak swoje przepracujesz to w razie zwolnienia
    masz przez 300 dni 80 proc. ostatniej placy,
    z kominem okolo 2600 Euro. (nie wiem ile to jest
    w SEK) Ponoc mozna znalezc prace bez znajomosci
    szwedzkiego, z bieglym angielskim.
    Aha, po tych 300 dniach masz social minimum
    standard - tj. zasilek na przezycie, czynsz, oplaty (
    w sklad SMS ponoc wchodzi/ma wejsc wg. najnowszej
    propozycji rzadowej m.in oplata za lacze internetowe)

    To tyle, tak mi to opisal jeden Szwed na kanale IRCowym.

  • 3. Data: 2004-06-22 04:27:49
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Gdybym nie mial teraz stalej pracy i studiów:

    1/ Szwecja
    2/ Norwegia
    3/ Dania

    W takiej kolejnosci bym jechal do pracy (informatyk)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-06-22 07:31:46
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    > W takiej kolejnosci bym jechal do pracy (informatyk)
    ja nawet gdybym miala stata prace a skonczylabym juz stuida to i tak bym
    wyjkechala z polski;)
    i wyjade.. za 1,5 roku aaaaa ;(

  • 5. Data: 2004-06-22 08:34:01
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Isztar" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja nawet gdybym miala stata prace a skonczylabym juz stuida to i tak bym
    > wyjkechala z polski;)
    > i wyjade.. za 1,5 roku aaaaa ;(

    no i dobrze, bo chyba lepiej mówisz po "zagranicznemu" niż po polsku :)

    pozdr

    --
    Krzysiek