PracaGrupypl.praca.dyskusje › Toyota Motor Industries Poland Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2004-06-22 08:10:30
    Temat: Toyota Motor Industries Poland Sp. z o.o.
    Od: "404" <napisz@ o2.pl>

    Witam,
    interesuje mnie praca w Toyocie w Jelczu-Laskowicach koło Wrocławia. Czy
    ktoś się orientuje jakie sa warunki pracy i wysokosc wynagrodzenia dla
    pracownika produkcji i pracownika utrzymania ruchu? Nie wiem czy warto
    zawracac sobie tym glowe, poniewaz dojazd do tej firmy to kilkadziesiat
    kilometrow a ofert pracy za 1000zł brutto mam mnostwo na miejscu,
    pzdr,
    404

  • 2. Data: 2004-06-22 08:32:28
    Temat: Re: Toyota Motor Industries Poland Sp. z o.o.
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "404" <napisz@ o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawracac sobie tym glowe, poniewaz dojazd do tej firmy to kilkadziesiat
    > kilometrow a ofert pracy za 1000zł brutto mam mnostwo na miejscu,

    czyli jednak w niektórych miejscach w kraju nie ma bezrobocia (mam na myśli
    te mnóstwo ofert za 1000 zl) !!!

    pozdr

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-22 10:25:09
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

> [...]
    > zawracac sobie tym glowe, poniewaz dojazd do tej firmy to kilkadziesiat
    > kilometrow a ofert pracy za 1000zł brutto mam mnostwo na miejscu,

    To bardzo dobra firma.
    Na pewno jak nabierzesz zaufania masz szanse na awans.
    Firma jest rozwojowa i nikomu kto sie dostał na pewno nie zaoferuje 1000 zł.
    Od znajomych z Poznania same dobre rzeczy o niej słyszałem.
    Też bym tam chciał pracowac.

    Powodzenia.

    Sh.

  • 4. Data: 2004-06-22 10:44:28
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    > czyli jednak w niektórych miejscach w kraju nie ma bezrobocia (mam na
    > myśli te mnóstwo ofert za 1000 zl) !!!

    Dlaczego tak sadzisz? Moze czlowiek ma czym sie pochwalic i robota za 1 kzl
    jest dla niego pryszcz. Tak jakby np. byly dyrektor handlowy duzej
    korporacji chcial do McDonald's isc pracowac - napewno by go wzieli za 1000
    pln. Albo super programista mialby zostac adminem sieci z 3 kompow w malej
    firemce.
    Nie napisal, ze jest duzo ofert, tylko ze MA duzo ofert. To co innego. W
    wa-wie jest bezrobocie, ale sporo osob MA oferty za 2 kzl i nie chca isc
    pracowac, bo chca zarabiac 5-10 kzl. dlatego, ze reprezentuja juz inny
    poziom.

  • 5. Data: 2004-06-23 04:55:07
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "Shaman" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To bardzo dobra firma.
    zgadza sie

    > Na pewno jak nabierzesz zaufania masz szanse na awans.

    to tez prawda

    > Firma jest rozwojowa i nikomu kto sie dostał na pewno nie zaoferuje 1000
    zł.

    to tez sie zgadza
    nie mniej jednak nie oferuje zarobkow z ktorych np. inzynier rozwoju
    produktu moglby byc zadowolony
    sa firmy (wcale nie duze koncerny) ktore placa znacznie lepiej oraz
    zapewniaja dostep do nowoczesniejszych technoloogi
    tak naprawde praca w takiej toyocie to wsadzenie kogos w boks - zalozenie
    klapek na oczy i jechane
    najgorsze jest to ze niektorzy twoi znajomi w tym momencie sie rozwijaja w
    innych firmach a tym samym ty zostajesz w tyle
    powiedzmy sobie prawde o duzych koncernach

    ilu twoich znajomych jest dobrze oplacanymi fachowcami w koncernach?
    ilu twoich znajomych jest dobrze oplacanymi fachowcami i nie pracuje w
    koncernach?

    pozdrawiam
    wlemac