PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy a staż

  • 1. Data: 2004-06-21 21:56:54
    Temat: Urząd pracy a staż
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Witam,
    mam możliwość zdobycia stażu w pewnej firmie, która znajduje się w innym
    mieście (inne województwa) niż mój urząd pracy, pod który należe (ze względu
    na stały pobyt). Czy jest to możliwe ze to się załatwi i nie będzie jakiś
    głupich wymówek ...typu: to jest inne miasto, inny urząd itp.,

    Dzięki za jakieś sugestie dotyczące tego problemu.

    pozdr.
    Cris

  • 2. Data: 2004-06-23 13:30:07
    Temat: Re: Urząd pracy a staż
    Od: Tasior <r...@l...pl>

    Cris wrote:

> [...]
    > względu na stały pobyt). Czy jest to możliwe ze to się załatwi i nie
    > będzie jakiś głupich wymówek ...typu: to jest inne miasto, inny urząd
    Tak, ale firma musi zgłosić zapotrzebowanie na stażywstów, idziesz soobie do
    pokoiku, gdzie załatwia się petentów z takim jak ty wykształceniem i
    mówisz, że jest oferta pracy na staż taka a taka.
    Jeśli firma jeszcze nie zgłosiła takiego zapotrzebowania, to musi to zrobić,
    w mieście, w którym chcesz pracować zgłąsza przy składaniu sniosku, że tu
    chodzi o ciebie i potem poleci.. :)

    --

    Tasior gg#3227497
    registered linux user: #358444

  • 3. Data: 2004-06-23 20:42:29
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Tasior" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zrobić,
    > w mieście, w którym chcesz pracować zgłąsza przy składaniu sniosku, że tu

    Ja mam załatwionego pracodawce, z tym że ja mam UP w wojewdztwie innym niż
    mój pracodawca się znajduje ...

  • 4. Data: 2004-06-24 06:13:16
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Cris" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam załatwionego pracodawce, z tym że ja mam UP w wojewdztwie innym niż
    > mój pracodawca się znajduje ...

    A masz możliwość zameldowania się tymczasowo na tamtym terenie? I masz mniej
    niż 25 lat?
    Jeśli tak to przejdź się do tamtejszego urzędu i dowiedz się, czy wyślą Cię
    na staż.
    I zamelduj się..

    3mcie się.

    --