PracaGrupypl.praca.dyskusjeskąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży › Re: skąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży
    From: "Mariusz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży
    Date: Mon, 1 Jul 2002 10:43:27 +0200

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:afjp0n$3b6$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Bo przeważnie wygląda to tak, że ciężarna idzie na zwolnienie lekarskie -
    > czy są wskazania medyczne, czy ich nie ma - po prostu: jest okazja więc ją
    > wykorzystują.

    Mówisz z własnego doświadczenia???

    > jak tylko któraś z nich zachodziła w
    > ciążę, to jakoś tak, koniecznie musiała iść na zwolnienie.

    To conajmniej nieuczciwe (baaardzo delikatnie mówiąc) tak uogólniać. Jakoś
    byłam w ciąży i praktycznie do samego prawie końca pracowałam - chociaż
    gdybym tylko chciała, mogłam dostać zwolnienie. I znam wiele takich kobiet.
    Dlatego zastanów sie najpierw nad tym co piszesz :(

    Pozdrawiam,
    Miśka