PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwis o poszukiwaniu pracy.

  • 1. Data: 2003-11-21 06:22:34
    Temat: serwis o poszukiwaniu pracy.
    Od: "Wojtek G." <w...@g...pl>

    Drodzy grupowicze!

    Na wstępie przepraszam za trochę prywaty i reklamy swojego serwisu. Ale nie
    jest on komercyjnym przedsięwzięciem i sam nie czerpię z jego prowadzenia
    żadnych profitów.

    Adres to www.4job.pl

    Mam nadzieję, że znajdziecie coś w nim ciekawego i podzielicie się ze mną
    swoimi opiniami na temat zawartych tam artykułów.

    Wojtek G.

  • 2. Data: 2003-11-21 08:22:56
    Temat: Re: serwis o poszukiwaniu pracy.
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Wojtek G. napisał(a):

    > www.4job.pl

    Hmmm layout... naczy stronka prosta, czego oczywiscie nie krytykuje ani
    nic, ale na poczatku imho lepiej zrobic jakis projekt, zeby caly serwis
    mial rece i nogi (style, nawigacja, etc). Widze, ze chyba wszystko
    robisz statycznie...jesli w przyszlosci ma byc wiecej artykulow, to sie
    zarobisz, polecam jakis system zarzadzajacy... (np mojego autorstwa:
    www.islam.pl/szablony - napisz do mnie na priv, to mozemy ugadac
    szczegoly). Brakuje mi forum, komentarzy pod artykulami. Jesli celem
    strony bylo tylko poinformowanie o suchych faktach - to ok, ale imo
    lepiej zrobic cos interaktywnego, zeby serwis byl bardziej zywy.

    Zycze powodzenia.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-21 08:49:47
    Od: "Wojtek G." <w...@p...onet.pl>

    > Jesli celem strony bylo tylko poinformowanie o suchych faktach - to ok, ale
    imo lepiej zrobic cos interaktywnego, zeby serwis byl bardziej zywy.

    Chwilowo mam tylko informowac, a gdy bedzie wieksza ogladalnosc - wtedy
    bede "uinteraktywnial", czyli forum, komentarze itp.

  • 4. Data: 2003-11-21 09:17:01
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Wojtek G. napisał(a):

    > Chwilowo mam tylko informowac, a gdy bedzie wieksza ogladalnosc -
    > wtedy bede "uinteraktywnial", czyli forum, komentarze itp.

    ??? Hmmm imho zla kolejnosc, raczej najpierw sie "uinteraktywnia", zeby
    "zwiazac" tych, ktorzy przyjda jako pierwsi. To wlasnie ci pierwsi beda
    generowac ruch - zobacza, ze jest forum, cos napisza, ktos odpowie,
    znowu na/odpisza i ruch bedzie sie generowac, a tak - wejdzie, zobaczy,
    ze nic nie ma i zapomni o tym...moze za jakis czase wejdzie z powrotem,
    albo i nie wejdzie w ogole.

  • 5. Data: 2003-11-21 10:11:32
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Fri, 21 Nov 2003 10:17:01 +0100, gdy ErkA
    <U...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >znowu na/odpisza i ruch bedzie sie generowac, a tak - wejdzie, zobaczy,
    >ze nic nie ma i zapomni o tym...moze za jakis czase wejdzie z powrotem,

    Niekoniecznie. Żeby ktoś się chciał angażować, najpierw musi mieć ku
    temu powód. Po sieci straszy mnóstwo serwisów, które mają wypasioną
    funkcjonalności: forum, czat, profil, personalizacja itd., są jednak jak
    wymarłe - bo serwis nie zawiera prawie wcale treści merytorycznej.

    Wojtek IMHO bardzo dobrze zaczął od treści, teraz może na tym bazować.
    Na jego miejscu teraz przemyślałbym organizację serwisu i przełożył to
    na jakiś system nawigacji (bo te linki na dole każdego artykułu
    wyglądają hm... zgrzebnie i nie mówią nic o strukturze serwisu).

    BTW. serwis 4job.pl znam od paru miesięcy, sporo ciekawego czytania,
    szczegolnie o networkingu. Ciekawi mnie cel istnienia serwisu - czy są
    to może podchody firmy DBM w kierunku rozszerzenia działalności? (wiem,
    nie odpowiesz :)

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-21 10:57:55
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Robert Drozd napisał(a):

    > bo serwis nie zawiera prawie wcale
    > treści merytorycznej.
    Zle sie wyrazilem, to powinno isc w parze: artykuly (tresc mertyr.) i
    interaktywnosc.

> [...]
    > serwisu - czy są to może podchody firmy DBM w kierunku
    > rozszerzenia działalności? (wiem, nie odpowiesz :)
    No ja raczej nie odpowiem, ale gdybym wiedzial, odpowiedzialbym :D

  • 7. Data: 2003-11-21 11:32:26
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Fri, 21 Nov 2003 11:57:55 +0100, gdy ErkA

    tzn. to było pośrednio do Wojtka ;-)))

    pzdr
    r.

  • 8. Data: 2003-11-21 15:39:18
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    czy są to może podchody firmy DBM w kierunku

    z tego co wiem, to DBM nie zamierza wkraczac na rynek klientow indywidualnych.

    Moze wiecie jak mam lepiej promowac serwis?

    Wojtke

  • 9. Data: 2003-11-24 19:03:48
    Od: "Xphil" <x...@i...pl>

    witam!
    wszystko ładnie ale ja proponowałbym najpierw przebudować strukturę strony
    oraz zmieniłbym kolorystykę oraz wielkość czcionek. ładne menu poprawiłoby
    znacznie nawigację. należałoby zmniejszyć wielkość przewijanych ekranów
    itp...

    pzdr
    Xphil