PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
  • Data: 2005-12-02 13:17:54
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com> napisał w wiadomości
    news:dmpd8p$s8e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na siebie siedząc w domu, nie interesuje mnie polityka, coś sugerujesz?
    > pytałem o sens szkolenia w takiej postaci, a Ty mi tu wyjeżdżasz z
    > jakimiś wyborami.

    Sugeruje, że nie interesowanie sie polityką ma taki sam sens jak nie
    interesowanie się kolorem świateł, gdy się ma zamiar przejść przez jezdnie.
    Możesz nie wiem jak bardzo w pogardzie mieć te śmieszne kolorowe lampki, ale to
    od nich zależy twoje życie.
    Miałeś w pogardzie wybory i pomogłeś dostać się do władzy ludziom, którzy chcą
    decydować za ciebie na co wydać te 1800 zł. Skoro jest ci obojętne co władza
    robi z twoimi pieniędzmi to dlaczego tu sie pultasz o sens tego kursu?

    vertret