PracaGrupypl.praca.dyskusje › rynek pracy dla programistów PL/SQL

  • 51. Data: 2007-09-14 08:28:26
    Temat: Re: rynek pracy dla programistów PL/SQL
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 31 Sie, 11:09, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Mhm. A ile z nich proponuje Ci wynagrodzenie rzędu 200-300$ za
    > godzinę?

    wejdz sobie na http://www.itjobswatch.co.uk/ , sprawdz i porownaj
    ilosci ofert i stawki dla slow kluczowych: j2ee oraz cobol (w kazdym
    przypadku dostaniesz kilka pozycji). Wnioski?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 52. Data: 2007-09-14 08:36:59
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 31 Sie, 11:08, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Podziel przez ilość j2ee'owców i cobolowców i zobacz ;)

    > W odróżnieniu od cobnoilowców firma jaka Cię zatrudnia nie będzie
    > miała wielkich problemów ze znalezieniem kogoś na Twoje miejsce.

    > Kiedyś się skończy.

    pozyjemy, zobaczymy. Poki co mam jeszcze przed soba duze pole manewru.
    I cala mase technologii, w tym doskonale platnego Cobola ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 53. Data: 2007-09-14 11:36:03
    Od: kooriyoo <k...@g...com>

    > a te Twoje NET'owe embedded nie dzialaja przypadkiem wylacznie w
    > MSSQL?

    tu masz odpowiedz z przykladem:
    http://www.oracle.com/technology/pub/articles/master
    ing_dotnet_oracle/williams_sps.html

    inna sprawa ze managed stored procedures nie nadaja sie do
    wszystkiego.
    zwykle CRUDy dzialaja w kodzie zarzadzanym wolniej, jednak
    przetwarzanie danych, zwlaszcza operacje na stringach i obliczenia
    matematyczne, sa juz troche szybsze w kodzie zarzadzanym. no i imo sie
    troszke przyjemniej pisze.