PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o prace za porozumienem stron

  • 1. Data: 2006-09-20 12:02:16
    Temat: rozwiązanie umowy o prace za porozumienem stron
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanko czy ktoś wie co można zrobić w sytuacji kiedy pracodawca nie chce
    zgodzić mi się na rozwiązanie umowy o prace za porozumiem stron?
    Czy jest jakaś możliwość rozwiązania umowy wcześniej niż za okresem
    wypowiedzenia?
    U mnie wynosiłby on aż 3 miechy a zalezy mi na w miare szybkim rozstaniu się z
    firmą.

  • 2. Data: 2006-09-20 12:55:39
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > wypowiedzenia?
    > U mnie wynosiłby on aż 3 miechy a zalezy mi na w miare szybkim rozstaniu się z

    poczytaj archiwum bo ten temat to się średni kilka razy dziennie przewija.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 3. Data: 2006-09-20 13:17:17
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Marcin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgodzić mi się na rozwiązanie umowy o prace za porozumiem stron?
    > Czy jest jakaś możliwość rozwiązania umowy wcześniej niż za okresem

    Nie ma.
    Możesz ewentualnie przestać przychodzić do pracy, ale wtedy grozi Ci po
    prostu dyscyplinarka.

    > U mnie wynosiłby on aż 3 miechy a zalezy mi na w miare szybkim rozstaniu
    się z
    > firmą.

    No cóż - life is brutal.
    Pogadaj z przyszłym pracodawcą - może będzie chciał na Ciebie poczekać te 3
    miesiące. W końcu chyba zdaje sobie sprawę, że okres wypowiedzenia to
    normalna rzecz i trudno byłoby oczekiwać, że rzucisz wszystko w cholerę w
    starej robocie tylko po to, by z wywieszonym językiem przybiec do nowej
    pracy.

    N.