PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia › Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia
    From: "werdom" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania
    oswiadczenia
    Date: Wed, 15 Jun 2005 17:52:03 +0200

    news:hh60b15es8j4hjmlt3h3jk5a16sfu8ro42@4ax.com...
    > Pięknego dnia Wed, 15 Jun 2005 12:27:54 +0200, "werdom"
    > <w...@i...pl> zakodował:

    > Jak widziałeś się z pracodawcą? Umowy nie można wypowiedzieć w czasie
    > usprawiedliwionej NIEOBECNOŚCI w pracy. Ale jeżeli pomimo zwolnienia
    > podjąłeś obowiązki pracownicze, to już mógł wręczyć Ci wypowiedzenie.
    > Na wypowiedzeniu powinno być pouczenie o możliwości odwołania.

    pracodawca wymusil (w zasadzie zagrozil jakwczesniej pisalem ze nie bede
    mogl dalej z firma wspolpracowac na innych warunkach jesli nei przyjde)
    przyjscie do ksiegowosci-firmy zewnetrznej- i wreczyl wypowiedzenie.

    > Trzeba było się odwołać od wypowiedzenia - nie było na nim pouczenia?
    > Czy pracowałeś w momencie otrzymania wypowiedzenia?
    nie, oprocz kilkunastominutowego pobytu w ksiegowosci nei pracowalem.

    > IMVHO nie, ale to zależy od sądu.

    hm... a co na to kodeks pracy? jesli wymuszone podpisanie takiego
    oswiadczenia jest niezgodne z zawarta wczesniej umowa o prace (chodzi o
    sporne pieniadze) to takie oswiadczenie jest wazne?

    > Na świadectwie powinno być pouczenie - do kiedy i do którego sądu. Ale
    > z czym na świadectwie się nie zgadzasz? Chcesz się odwołać od treści
    > świadectwa, czy od wypowiedzenia?
    no pracodawca stwierdzil, ze w okresie wypowiedzenia musze wziasc urlop. ja
    zadnego wniosku nei wypisalem.
    teraz na swiadectwie mam urlop, ktorego nie chcialem.

    wer