PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia › Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia
  • Data: 2005-06-15 19:36:42
    Temat: Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    werdom wrote:

    > Pytanie:
    > 1. czy umowa jest wypowiedziana prawidlo czy jeszce moge (w marcu
    > wypowiedziana) zglosic sie do sadu? czego moge zadac? przywrocenia do pracy?
    > wyplacenia rekompensaty?

    [...]
    > 3. wlasnie otrzymalem swiadectwo pracy - ile mam czasu aby podac firme do
    > sadu w zwiazku z wykonywana praca?

    wlasnie otrzymales swiadectwo pracy dotyczace umowy, ktora byla
    wypowiedziana w marcu?? jesli dobrze rozumiem, to wypowiedzenie
    umowy, ktore ustanawialo okres wypowiedzenia na przynajmniej
    miesiac, konczy sie dokladnie w ostatnim dniu roboczym jakiegos
    miesiaca; zatem Twoja umowa mogla wygasnac 31 maja; w jaki zatem
    sposob mogles otrzymac swiadectwo pracy 15 czerwca?? to jest az
    15 dni; zdecydowanie zbyt wiele;

    adas;