PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa nr 2

  • 1. Data: 2002-06-18 18:14:55
    Temat: rozmowa nr 2
    Od: "GG" <r...@p...onet.pl>

    mam pytanie na temat drugiej rozmowy w sprawie pracy. Na pierwszej pytano
    mnie o cv, moje różne dotychczasowe osiagniecia, co chce robic, moje pomysły
    itp - było to spotkanie z szefem działu. Teraz czeka mnie rozmowa nr 2 - z
    kims z działu personalnego i nie wiem czego sie spodziewac skoro wydaje mi
    sie ze powiedziałam juz dosc duzo na swój temat i na temat swoich oczekiwań.
    prosze o pomoc, jakies sugestie
    dodam, iz sprawa dotyczy pracy jako redaktor w jednym z portali
    pozdrawiam
    G.

  • 2. Data: 2002-06-18 18:16:52
    Temat: Re: rozmowa nr 2
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "GG" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oczekiwań.
    > prosze o pomoc, jakies sugestie
    > dodam, iz sprawa dotyczy pracy jako redaktor w jednym z portali

    zapewne pani/pan bedzie badac Twoje szerko
    pojete predyspozycje psychiczne
    czy jestes komunikatywny, czy latwo
    wyprowadzic Cie z rownowagi,
    jak budujesz swoje kontakty z innymi ludzmi itp. itd.

  • 3. Data: 2002-06-18 18:46:15
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Enif napisał:
    (...)
> [...]

    "Człowiek mówiąc nie przekazuje żadnych konkretnych treści, ujawnia
    jedynie stan swojego umysłu" (potraktuj to z przymróżeniem oka). Druga
    rozmowa jest potrzebna po to także, żeby inna osoba oceniła Ciebie,
    czyli by podzielić odpowiedzialność za zatrudnienie, może zadać inne
    pytania, w inny sposób. Jedna rozmowa opiera się zwykle na tzw.
    pierwszym wrażeniu - druga jest bardziej rzeczowa. Mogą chcieć np.
    wyprowadzić Cię z równowagi. Będzie OK, sam zobaczysz.

    Dogbert

  • 4. Data: 2002-06-18 19:10:06
    Od: "news_swiat" <w...@e...pw.edu.pl>

    Z Pana listu wywnioskowalam, ze przeszedl Pan wstepny etap selekcji, ktory
    jedynie opieral sie na rozmowie kwalifikacyjnej, czyli zwyczjnemu interwiev.
    Nastpenym etapem bedzie rozmowa o faktach i bedzie to tzw. wywiad wlasciwy,
    ktory pokaze Pana przyszlemy pracodawcy, jakie ma Pan umiejetnosci i jakie
    posiada predyspozycje co do danego stanowiska. Moga zadawac pytania w sferze
    biograficznej, ale i na przykladzie Pana typowego dnia pracy i norm
    wykazanych w czasie wykonywanych przez Pana zadan.
    Moze to byc rowiez etap skladajacy sie z testow diagnostycznych, ktore
    potwierdza Pana inteleigencje, umiejetnosci i psychike.
    Mam nadzieje, ze wszystko przebiegnie pomyslnie i zdobedzie Pan te prace.
    Zycze Powodzenia.
    KINGA.

  • 5. Data: 2002-06-19 21:12:45
    Od: "ania" <a...@o...pl>

> [...]
    oczekiwań.
    > prosze o pomoc, jakies sugestie
    > dodam, iz sprawa dotyczy pracy jako redaktor w jednym z portali

    Czyzbysmy były umowione jutro?
    Pani bedzie badac (jak to ladnie okreslil ktorys grupowiczow) :-D
    ...a pomoc, pomoc nie jest potrzebna...po prostu staraj sie uczciwie
    odpowiadac na pytania, nie kokietuj, nie sciemniaj ;)
    pozdr
    ania
    uszy do gory