PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna HELP !!!

  • 1. Data: 2003-07-17 10:27:59
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna HELP !!!
    Od: ".: Raduś :." <b...@W...onet.pl>

    Jestem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna w sprawie, ale mam wykupione
    wczasy na 10 dni i to prawie w tym terminie. Co robic ??? Czy moge udac sie
    do przyszlego pracodawcy i poprosic o krotka rozmowe na ten temat ?
    Powiedziec mu prawde czy wymyslic cos innego ???

    Wiem, ze praca jest wazna, a szukanie nie jest latwe. Ale jestesmy tylko
    ludzmi i nie zyjemy tylko szukaniem pracy. Tez nam pewne terminy moga nie
    pasowac. Licze na zrozumienie wasze, a szczegolnie tej firmy do ktorej sie
    udaje.

  • 2. Data: 2003-07-17 10:43:16
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna HELP !!!
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Jak to "prawie w tym terminie"?

    Jesli rozmowa wypada w trakcie urlopu to zadzwon i sprobuj przelozyc ja na
    wczesniejszy termin. Jak sie zgodza to dobrze, jak nie to sam sobie
    odpowiedz na pytanie co wazniejsze: urlop czy praca.

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 3. Data: 2003-07-17 10:43:21
    Od: r...@r...pl

    zadzwon do pracodawcy i zapytaj czy nie mozna przelozyc rozmowy na termin
    wczesnijszy badz pozniejszy - zapytac zawsze mozna.
    Moim zdaniem nie powinienes zaczynac od tlumaczenia sie DLACZEGO
    chcesz przelozyc - choc jesli zapytaja o przyczyny to nie ma co sciemniac.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-07-18 16:14:03
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik ".: Raduś :." <b...@W...onet.pl> napisał
> [...]
    > pasowac. Licze na zrozumienie wasze, a szczegolnie tej firmy do ktorej sie
    Spróbuj przełożyć rozmowę. Jeśli się nie uda... spokojnie jedź na urlop. Ja
    bym tak zrobiła. Jeśli Twoja osoba tak ich zainteresowała, że chcieliby Cię
    zatrudnić, to nie będą robili problemu z przełożeniem rozmowy o tydzień.

    Iza

  • 5. Data: 2003-07-18 16:22:57
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Iza, czy Ty szukasz pracy, czy tylko teoretyzujesz?

    Aga

  • 6. Data: 2003-07-18 16:34:44
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Iza, czy Ty szukasz pracy, czy tylko teoretyzujesz?
    Wbrew pozorom odpowiedź na to pytanie nie jest prosta ;-))) Jestem na
    okresie wypowiedzenia. Szukam nowej pracy (tj. wciąż jeszcze jestem otwarta
    na propozycje), chociaż właściwie już nie szukam (tj. znalazłam :))))).

    Iza

  • 7. Data: 2003-07-18 16:38:49
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Oj Iza, Iza:)) I proponujesz facetowi, zeby olal potencjalnego pracodawce?
    Przeciez teraz interesujacych osob jest wiecej niz miejsc pracy - jak sie
    nie stawi to wiecej nie zadzwonia:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 8. Data: 2003-07-18 17:10:43
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    > Oj Iza, Iza:)) I proponujesz facetowi, zeby olal potencjalnego pracodawce?
    > Przeciez teraz interesujacych osob jest wiecej niz miejsc pracy - jak sie
    > nie stawi to wiecej nie zadzwonia:))
    Eh.... gościu ma zapłacony urlop. Jeśli wcześniej przyjedzie, żeby pójść na
    rozmowę, z której - czego oczywiście nie życzę - nic nie wyniknie, to będzie
    mocno żałował. Jeśli "potencjalny pracodawca" nie zgodzi się zamienić
    terminu, a Raduś oleje sprawę (ja bym tak zrobiła, jak mówiłam), to będzie
    żył w niepewności i (chyba) nie będzie żałował.
    Pozostaje życzyć, żeby firma zmieniła termin bez problemu!

    Iza

  • 9. Data: 2003-07-18 17:18:01
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Radus to chyba juz na ten urlop pojechal:))

    > Pozostaje życzyć, żeby firma zmieniła termin bez problemu!

    To ja sie przylaczam:))

    Aga