PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna?

  • 1. Data: 2006-04-25 08:39:39
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: Ktotek <k...@o...pl>

    Dziewczyna składa CV + list motywacyjny w dużej firmie - znanej od lat w
    Polsce, najwększej (chyba) w mieście wojewódzkim. W konsekwencji
    otrzymuje kilka telefonów (3)- z pytaniami dotyczącymi ewentualnej
    przyszłej pracy ale i o zainteresowania, oczywiście plany rodzinne,
    formy spędzania wolnego czasu, preferowane alkohole itd... W ostatnim
    telefonie pan proponuje rozmowę/spotkanie - w godzinach wieczornych,
    poza firmą - w jakimś lokalu... Oczywiście rozmowa 1:1.
    Czy taka forma postępowania kwalifikacyjnego jest OK? Czy jest wogóle do
    przyjęcia? Czy zwrócić się do firmowych VIP-ów o wyjaśnienie owych
    procedur kwalifikacyjnych?
    A może to normalne i nie potrzebnie robię szum....?
    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)

  • 2. Data: 2006-04-25 08:43:03
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > A może to normalne i nie potrzebnie robię szum....?
    hmmm

    może i nie ma o co robić szumu, ale bądź pod tą knajpą i w razie czego niech
    dziewczyna cię szybko informuje że trzeba gościowi nosek przypudrować.
    a może się tylko później będziecie z tego śmiać, kto wie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-04-25 09:25:40
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > procedur kwalifikacyjnych?
    > A może to normalne i nie potrzebnie robię szum....?

    Ściema. Niech oleje gościa.
    Godzinę przed spotkaniem niech zadzwoni i powie, że dzisiaj nie może się
    spotkać.
    Ale może przyjść rano do firmy.
    Jak gość będzie coś kręcił to zlej go.

  • 4. Data: 2006-04-25 09:29:25
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Godzinę przed spotkaniem niech zadzwoni i powie, że dzisiaj nie może się
    > spotkać.
    Propagujesz nowe wzorce kultury w szukaniu pracy?

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2006-04-25 09:53:43
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Propagujesz nowe wzorce kultury w szukaniu pracy?
    >
    > pozdr.
    > m.

    Co to jest kultura w szukaniu pracy?

  • 6. Data: 2006-04-25 10:07:16
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    > Co to jest kultura w szukaniu pracy?
    To coś, czego najwyraźniej Ci brakuje.

  • 7. Data: 2006-04-25 10:21:29
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Maciek brakiem kultury jest też nieodpowiadanie na maile.

  • 8. Data: 2006-04-25 10:24:43
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Maciek brakiem kultury jest też nieodpowiadanie na maile.
    Nie bardzo rozumiem. Czyżbym nie odpowiedział na Twojego maila?

    pozdr.
    Maciek

  • 9. Data: 2006-04-25 10:42:58
    Od: Ktotek <k...@o...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem. Czyżbym nie odpowiedział na Twojego maila?

    Panowie nie chcę wchodziś w wymiane zdań po między Wami ale skoro o
    kulturze - to czy opisana przeze mnie sytuacja z rozmową o pracę w
    takiej formie - czy taka propozycja nie jest już naruszeniem pewnych
    zasad kultury i dobrego obyczaju - szczególnie jak mówimy o duzej
    renomowanej firmie..., nawet jakby owa rozmowa miała przebiegać
    poprawnie - bez dalszych ciągów - co o tym sądzicie?
    Sam przeprowadziłem kilka rozmów z młodymi dziewczynami o pracę (w
    instytucji państwowej - edukacyjnej) i nie wyobrażam sobie takiego hmmm
    "zagrania" z mojej strony... Mało tego - zawsze zabiegalem, żeby to nie
    była rozmowa 1:1 - wygodniej zręczniej i bardziej obiektywnie...

    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)

  • 10. Data: 2006-04-25 10:45:11
    Od: Ktotek <k...@o...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem. Czyżbym nie odpowiedział na Twojego maila?

    Panowie - nie chcę wchodzić w wymiane zdań pomiędzy Wami ale skoro o