PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna? › Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    From: Ktotek <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Date: Tue, 25 Apr 2006 13:21:03 +0200

    > Rozumiem, że propozycja przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w
    > godzinach wieczornych i w lokalu może budzić wątpliwości.
    > Z drugiej strony może być to spowodowane brakiem czasu w normalnych
    > godzinach pracy i brakiem miejsca do przeprowadzenia rekrutacji.

    /ciach/

    > Na Waszym miejscu zachowałbym ostrożność i tak jak radził Gromax, udał
    > się na rozmowę wraz z dziewczyną, pozostając w bezpiecznej - nie
    > zakłócającej, ale umożliwiającej szybką interwencję odległości.

    THX za odpowiedź. Brak miejsca raczej nie wchodzi w grę - w przypdaku
    firmy z mocno rozbudowanym zapleczem biurowym, firmy dużej, której
    wyroby pewnie są w prawie każdym polskim domu... Właśnie to mnie dziwi,
    że taka firma pozwala sobie na taką formę procesu rekrutacji,
    profesjonalna procedura to raczej nie jest... Zresztą sam zadam im
    pytanie i opiszę na Grupie wraz ze wskazaniem owej firmy odpowiedź...
    tylko po fakcie - w końcu co mi zależy...
    Podczas rozmowy nie będę mógł być blisko - pracuję w owym czasie 100 km
    dalej...

    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)