PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna? › Re: rozmowa kwalifikacyjna?
  • Data: 2006-04-25 16:23:03
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktotek zapodał(a):

    > Dziewczyna składa CV + list motywacyjny w dużej firmie - znanej od lat w Polsce,
    najwększej (chyba) w mieście wojewódzkim. W
    > konsekwencji otrzymuje kilka telefonów (3)- z pytaniami dotyczącymi ewentualnej
    przyszłej pracy ale i o zainteresowania,
    > oczywiście plany rodzinne, formy spędzania wolnego czasu, preferowane alkohole
    itd... W ostatnim telefonie pan proponuje
    > rozmowę/spotkanie - w godzinach wieczornych, poza firmą - w jakimś lokalu...
    Oczywiście rozmowa 1:1.
    > Czy taka forma postępowania kwalifikacyjnego jest OK? Czy jest wogóle do przyjęcia?
    Czy zwrócić się do firmowych VIP-ów o
    > wyjaśnienie owych procedur kwalifikacyjnych?
    > A może to normalne i nie potrzebnie robię szum....?

    Sporo tutaj odpowiedzi padło... W sytuacji, gdy jest to miejsce publiczne, sporo osób
    - nie widzę
    żadnego problemu. Idziesz na rozmowę; w momencie, kiedy tematy związane ze
    stanowiskiem
    zaczynają schodzić na boczny tor dziękujesz i wychodzisz.

    ps. dwa razy zdarzyło mi się, że byłem zapraszany na rozmowę w późnych godzinach
    (19-20) do lokalu.
    Zawsze rozmówcą był facet.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)