PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna? › Re: rozmowa kwalifikacyjna?
  • Data: 2006-04-25 15:54:35
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e2kn9h$5r5$1@news.onet.pl>
    Ktotek <k...@o...pl> pisze:

    > Dziewczyna składa CV + list motywacyjny w dużej firmie - znanej od
    > lat w Polsce, najwększej (chyba) w mieście wojewódzkim. W konsekwencji
    > otrzymuje kilka telefonów (3)- z pytaniami dotyczącymi ewentualnej
    > przyszłej pracy ale i o zainteresowania, oczywiście plany rodzinne,
    > formy spędzania wolnego czasu, preferowane alkohole itd... W ostatnim
    > telefonie pan proponuje rozmowę/spotkanie - w godzinach wieczornych,
    > poza firmą - w jakimś lokalu... Oczywiście rozmowa 1:1.
    > Czy taka forma postępowania kwalifikacyjnego jest OK?

    Wiem tylko, że jako pracodawcy nigdy nie przyszedłby mi do głowy taki pomysł
    (wyjątkiem byłaby luźna rozmowa z osobą, którą bardzo dobrze znam np. z
    branży, a chodzi jedynie o dogadanie szczegółów zatrudnienia).
    Jako kandydatka do pracy zasugerowałabym inną godzinę i miejsce. Jeśli
    spotkałoby się to z odmową bez żadnego sensownego uzasadnienia, to
    zrezygnowałabym ze spotkania.

    --
    Nixe