PracaGrupypl.praca.dyskusjerozłam w firmie i kewstie prawne › Re: rozłam w firmie i kewstie prawne
  • Data: 2006-01-13 13:55:59
    Temat: Re: rozłam w firmie i kewstie prawne
    Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przedstawienie prośby wykonania zadania na piśmie jednak A nie chce tego
    zrobić. Podejrzewam, że mogę stać się ofiarą jakiś przepychanek właścicieli.
    Co można zrobić? Jak się zabezpieczyć aby w razie czego móc się bronić np. w
    sądzie (magnetofon cyfrowy w kieszeni?;) ).

    moim zdaniem najlepiej się zwrócić do szanownych szefów mailem, jak nie
    otrzymasz potwierdzenia lub zakazu wykonywania zadania to nie ruszysz palcem
    i bedziesz "kryty"
    ale faktem jest, że zaczyna się jazda w tej firmie i uciekaj jesli możesz

    Pozdro
    Aga