PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja "na niby" - ciut długawe › Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    From: lukasz sczygiel <g...@n...tw>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    Date: Thu, 12 May 2005 21:20:14 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@213-94-238-96.b-ras1.chf.cork.eircom.net

    PiotrG napisał(a):

    > Zartujesz?
    > Po prostu podchodzisz do sprawy emocjonalnie, bo jestes zawiedziony - i
    > tyle.
    > Bywa i tak, ze i z kilkudziesieciu kandydatow trudno wybrac kogos na wcale
    > nie wyszukane stanowisko - po prostu oczekiwania sa dosc konkretne i nikt
    > zbyt dobrze "nie pasuje".
    > Normalna sprawa - nie wiem, czym tu sie ekscytowac...

    A ja sadze ze na nie wyszukane stanowisko pasuje co najmniej kilku tyle
    ze jak w firmie bajzel to "nikt nie pasuje".
    Pracowalem w wielu firmach. W wiekszosci szefostwo mialo glowe na karku
    i potrafilo zorganizowac prace swoich pracownikow tak aby nawet
    "pierwszy lepszy" byl w stanie prace wykonac. Ale zlej balerinie nawet
    rabek u spodnicy przeszkadza.
    Nie twierdze ze pracodawcy powinni dawac prace byle komu, to ich sprawa
    kogo zatrudniaja. Ale marnowanie czasu i zasobow wielu ludzi po to zeby
    w koncu nikogo nie przyjac to co najmniej nieporozumienie , by nie
    powiedziec chamstwo.
    Osobiscie watpie, by w tych gorach aplikacji, ktore przechodza przez
    rece biednych HR-owcow nie mozna bylo znalezc kogos, kto po 2-3
    tygodniowym przyuczeniu nie stal sie by sie tytanem pracy na danym
    stanowisku.
    Rece opadaja jak sie patrzy jak masy ludzi odrabiaja swoj kawalek roboty
    piszac swoje aplikacje tak aby biednym HR-owcom latwo bylo je czytac. A
    mimo to po przejrzeniu tych 10-100-1000 aplikacji ci ludzie nie moga
    znalezc kogos odpowiedniego.

    A tak nawiasem. Kiedys sie mowilo ze na bezrybiu i rak ryba. Chyba
    jednak oni nie potrzebuja ryb...