PracaGrupypl.praca.dyskusje › refundacja studiow

  • 1. Data: 2003-08-03 15:12:20
    Temat: refundacja studiow
    Od: "tala" <tess!@#$%SPAM_@poczta.pless.pl>

    Czesc,
    Czy ktos z Was uzyskal czesciowa refundacje studiow od pracodawcy? Jesli tak
    to na jakich zasadach?
    W jakim stopniu zwraca sie to pracodawcy (z czysto finansowego punktu
    widzenia)??
    Wlasnie chcialabym sie zwrocic z prosba o cos takiego i poszukuje argumentow
    by przekonac pracodawce.....:))

    Pozdrawiam,
    tala

  • 2. Data: 2003-08-04 06:02:22
    Temat: Re: refundacja studiow
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    100% czesnego
    Delegacja + ryczałt na nocleg i dojazdy
    28 dni urlopu szkolnego na rok + 21 dni w ostatnim roku nauki na pisanie
    pracy.
    Umowa, która zobowiązuje mnie do przepracowania 3 lat po skończeniu nauki (3
    lata licencjat) i 2 lata po mgr
    Co do argumentów - nie potrzebowałem na szczęście. Firma płaci za studia
    praktycznie wszystkim, którzy chcą się uczyć. Oby więcej pracodawców z takim
    podejściem do studiów.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-04 06:36:41
    Od: "Sky" <i...@g...pl>

    Nie wierzę własnym oczom! To takie sytuacje jeszcze w ogóle istnieją?
    Marzenie...

  • 4. Data: 2003-08-04 07:13:42
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Firma płaci za studia
    > praktycznie wszystkim, którzy chcą się uczyć. Oby więcej pracodawców
    z takim
    > podejściem do studiów.

    Może zdradzisz nazwę swojego pracodawcy (jeżeli naturalnie nie jest to
    tajemnica)

    Kasper
    mail to: f...@o...pl
    ======================

  • 5. Data: 2003-08-04 08:34:24
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Kasper wrote:

    > z takim

    > Może zdradzisz nazwę swojego pracodawcy (jeżeli naturalnie nie jest to
    > tajemnica)

    autosan / sanok ? :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 6. Data: 2003-08-04 11:02:52
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Bingo... ;)

    Marcin

  • 7. Data: 2003-08-04 12:13:30
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Pan chyba PKP pracuje? ;-)
    Bo wiem, że choć kasy nie mają chętnie rozdają
    (heh nie czuje jak rymuje).
    BTW. Znajoma do Hiszpanii na dwa miechy
    wyjechała z PKP za 150zł/osoba. Potem pewnie
    wróci, aby sobie postrajkować bo nie chcą im
    za opierdalanie płacić.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2003-08-04 12:14:04
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > BTW. Znajoma do Hiszpanii na dwa miechy

    Sorki... dwa tygodnie miałem na myśli

  • 9. Data: 2003-08-04 16:43:15
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Hehe niestety... PKP już może tylko wysyłać w Polske swoich
    pracowników na urlopy... ale jak tak to i tak na swoje wychodzą
    po prostu miejsca pod granicą np czeską... + wycieczka na kilka
    godzin... tylko ,że zostają tam kilka dni (koszty utrzymania w
    noclegu itd... na własny rachunek...ale przewozy etc dopłacane)
    PKP to praca marzenie... tylko kurka wodna raj dla jednych
    to udupienie drugich... hmmm kapitalizm pieniądze z nieba nie
    spadają