PracaGrupypl.praca.dyskusje › redukcja etatu

  • 1. Data: 2003-05-04 19:28:54
    Temat: redukcja etatu
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    cześć, może ktoś z was sie orientuje czy mając umowę na czas nieokreślony na
    pełny etat moze mi zredukować etat do 3/4 czy musze sie na to zgodzić i czy
    musze sie zgodzić na obniżenie pensji? jak to wygląda od strony kodeksu
    pracy:(.....

    z góry wielkie dzieki
    wiola

  • 2. Data: 2003-05-04 20:30:10
    Temat: Re: redukcja etatu
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > musze sie zgodzić na obniżenie pensji? jak to wygląda od strony kodeksu

    Przeczytaj art. 42 kodeksu pracy i dowiesz się wszystkiego.
    Jest to wypowiedzenie warunków pracy i płacy, jeżeli się nie zgodzisz, a
    masz na to połowę okresu wypowiedzenia, to zmiana ta zamienia się w
    wypowiedzenie umowy o prace.
    Czyli praktycznie nie masz wyboru. Możesz odwołać się do Sądu Pracy ale
    wówczas popsujesz sobie stosunki z pracodawcą. taka jest brutalna
    rzeczywistość.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-05-05 17:24:44
    Od: "wiola" <w...@i...pl>

    > Czyli praktycznie nie masz wyboru. Możesz odwołać się do Sądu Pracy ale
    > wówczas popsujesz sobie stosunki z pracodawcą. taka jest brutalna
    > rzeczywistość.
    dzieki serdeczne za rozjasnienie sprawy !!!!!!!!!mam jeszcze jedno pytanie
    (może z gatunku oczywosistych, ale nie dla mnie;)) jeżeli zrezygnuję z nowej
    propozycji szefostwa.....co jest równorzędne z wypowiedzeniem .......bedzie
    to wypowiedznie z mojej, jego, niczyjej.winy....mówiąc po prostu czy należy
    się odprawa...i w ogóle co sie należy ??????

    pozdrawiam
    wiola