PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest ITC - International Training Centre - jakieś doświadczenia?

  • 1. Data: 2003-05-04 19:27:37
    Temat: co to jest ITC - International Training Centre - jakieś doświadczenia?
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    Jak w temacie... wiem, wiem, czytałem stronę - wszystko fajnie, ale...
    czy ktoś z szanownych grupowiczów, może podzielić się pozytywnymi
    doświadczeniami?

    Właśnie szukam alternatywy dla pracy w Polsce - mój kontrakt kończy się w
    lipcu
    i nie wiem czy w Polsce cos ciekawego znajdę.

    Bardzo proszę - dajcie znać - czy można polegać na tej firmie.
    A może są jakieś inne sposoby aby wyjechać do Anglii
    ale tylko legalnie.

    Dzięki serdeczne

    pzdr
    Habier

  • 2. Data: 2003-05-04 20:18:31
    Od: "fama" <f...@N...gazeta.pl>

    Odradzam,
    Napisz na priv to uzasadnie.
    PZDRWM

    Fama

  • 3. Data: 2003-05-05 18:07:16
    Od: "fama" <f...@N...gazeta.pl>

    Prosze juz nie pisac na priv:((((
    Jak bede mial troche czasu to podrzuce pewien link i dopisze troche z
    wlasnego doswiadczenia z ta firma.

    PZDRWM

    fama