PracaGrupypl.praca.dyskusje › realna sytuacja

  • 1. Data: 2006-10-19 13:21:35
    Temat: realna sytuacja
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    skladam wypowiedzenie i jestem przypuscy do konca miesiaca pazdziernika na
    wypowiedzeniu,

    skladam o urlop w tym okresie

    nie dostaje go

    ide do lekarza i dostaje zwolnienie lekarskie do konca pazdziernika bo
    akurat nagle zachorowalem

    jak na to spojrzy pracodawca i jak to sie ma do kodeksu pracy ?
    mozliwe ?
    przeciez mozliwe jest ze ktos podczas okresu wypowiedzenia moze zachorowac.

  • 2. Data: 2006-10-19 14:43:39
    Temat: Re: realna sytuacja
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 15:21:35 +0200, rs <r...@w...pl>
    w <eh7u54$v48$1@news.onet.pl> napisał:

    A mógłbyś postarać się i zadać wszystkie pytania w jednym poście?

> [...]
    > mozliwe ?
    > przeciez mozliwe jest ze ktos podczas okresu wypowiedzenia moze zachorowac.

    Możliwe.
    Pracodawca oczywiście spojrzy tak, że cały dym będzie przeźroczysty,
    czyli pracownik po prostu spierdala mu na zwolnienie, żeby nie siedzieć
    w pracy.
    Jedyne co może zrobić, to poprosić ZUS, aby ten się zainteresował, czy
    pracownika da się na czymś złapać - na przykład pracuje gdzieś indziej
    gdy na zwolnieniu ma napisane, że powinien leżeć.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-10-19 14:45:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 19 Oct 2006 15:21:35 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >skladam wypowiedzenie i jestem przypuscy do konca miesiaca pazdziernika na
    >wypowiedzeniu,

    Ile jeszcze tamatów zaczniesz?
    Przy następnym u mnie trafisz do plonkownicy.

    >jak na to spojrzy pracodawca i jak to sie ma do kodeksu pracy ?
    >mozliwe ?
    >przeciez mozliwe jest ze ktos podczas okresu wypowiedzenia moze zachorowac.

    Możesz zachorować. Może też pracodawca poprosić ZUS o zweryfikowanie
    tego zwolnienia. W razie wykrycia oszustwa problemy będziesz miał i Ty
    i lekarz.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2006-10-19 14:51:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > jak na to spojrzy pracodawca i jak to sie ma do kodeksu pracy ?
    > mozliwe ?
    > przeciez mozliwe jest ze ktos podczas okresu wypowiedzenia moze
    > zachorowac.

    możliwe i szeroko wykorzystywane.
    Dodatkow- okres wypowiedzenia nie jest żadnym ogranizczeniem dla okresu
    chorobowego. Możesz iść w ostatnim dniu wypowiedzenia na zwolnienie
    lekarskie i pobierac jeszcze przez 6 miesięcy zasiłek chorobowy.