PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: "Ślizgacz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Fri, 7 Mar 2003 07:50:42 +0100

    Witam
    Poszukuje pracy od prawie roku. I nie probujcie mi powiedziec ze wszyscy i
    wszedzie pracuja do utraty tchu, z klapkami na oczach (tylko praca), itp.
    Wielokrotnie a ostatnio, szczegolnie od nowego roku, zauwazylem wrecz
    chorobliwe opoznienia w czytaniu e-maili i to nie tylko w duzych firmach ale
    praktycznie wszedzie gdzie do czynienia mamy z poczta "sluzbowa" dotyczaca
    szczegolnie wlasnie naszego problemu, czyli naszych aplikacji. Moze po
    prostu nie wzieliscie pod uwage jednej sprawy.........................cale
    ogloszenie to lipa.........bo na to stanowisko juz dawno jest umowiony
    "znajomy krolika"...........komentaz chyba zbedny. Jednak wielokroc moje
    podejrzenia sie potwierdzily ........ wiec nie ma sie co
    denerwowac..........bo po co ..........tylko wykazac cierpliwosc.......
    Pozdrawiam
    Bishop