PracaGrupypl.praca.dyskusje › radio w pracy

  • 11. Data: 2010-09-04 16:52:44
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:499a.0000013e.4c82789c@newsgate.onet.pl...
    > kup transmiter FM na allegro, podlacz do bateri, ustaw czestotliwosc
    > RMF,zapakuj w plecak, plecak postaw w pracy mozliwie blizko radia.

    To przestroją na Radio ZET, albo inne badziewie. :-)

  • 12. Data: 2010-09-04 17:04:18
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 18:52, jcm pisze:
    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > To przestroją na Radio ZET, albo inne badziewie. :-)

    To może jakiś multitransmiter (są takie?) z przekierowaniem na jakieś
    antyradio czy inną dwójkę.

  • 13. Data: 2010-09-04 17:39:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pomysł genialny... pomyślą, że się popsuło... ;o)

  • 14. Data: 2010-09-04 18:09:58
    Od: r...@m...com

    > pomysł genialny... pomyślą, że się popsuło... ;o)

    inny pomysł to poczęstować radio paralizatorem (wystarczy chwila, tak by nikt
    nie widział ;-)

  • 15. Data: 2010-09-04 18:16:16
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > inny pomysł to poczęstować radio paralizatorem (wystarczy chwila, tak by
    > nikt nie widział ;-)

    Młotkiem.

  • 16. Data: 2010-09-04 19:14:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-09-2010 o 17:28:58 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > albo inna sprawa, jest taki koleś, który w pracy bez przerwy beka... nie
    > robi tego po cichu, średnia długość beknięcia to ze 4 sekundy, a
    > głośność taka, że słychać na końcu korytarza... co można zrobić?

    Zadajesz pytania jak dziecko..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 17. Data: 2010-09-04 19:20:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.viivqclq13q3bq@piotr-komputer Piotr M <x...@x...xx>
    pisze:

    > Zadajesz pytania jak dziecko..
    Oho! ktoś zaczyna pomału czaić bazę... :D

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-09-04 20:22:35
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 04-09-2010 o 16:34:58 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Przynieś swoje i włącz Radio Maryja.
    I to jest najlepsze rozwiazanie.

    > Nie poddawaj się, bądź twardy jak Roman Bratny.

    Dokladnie, aczkolwiek przy okazji trzeba tez uwazac, by jakas wsza pozniej
    nie narobila nam smrodu.

    Mialem taki przypadek. Wprawdzie tam radia mozna bylo sluchac wylacznie z
    netu, ale ja nie trawilem trojki, za to kolezanka zetki. Doszlismy do
    "kompromisu" ze raz puszczamy zet a raz trojke. Bylo tak przez tydz., po
    czym na nowo upierala sie przy swoim. Totez czasem blokowalem na firewallu
    trojke, po czym mscila sie na mnie za to, az w koncu poniekad przez nia
    odszedlem z roboty, bo sie zwyczajnie nie dalo wytrzymac w takim klimacie.

    Ale fakt 0 nie wolno sie poddawac, bo jak okazesz slabosc, to wejda Ci na
    glowe.

  • 19. Data: 2010-09-04 20:24:52
    Od: s...@v...pl

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Młotkiem.

    Chodzi o to by wygladało na to ze samo sie zepsuło...

  • 20. Data: 2010-09-04 20:51:12
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o to by wygladało na to ze samo sie zepsuło...

    Mniejsza o takie subtelności.