PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanko o roznoszenie ulotek › Re: pytanko o roznoszenie ulotek
  • Data: 2003-06-19 21:58:11
    Temat: Re: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mrowka napisał:
    > To sa groszewe sprawy,np wychodzi 40-60zl miesiac.Najlepiej miec kilka
    > takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.

    Naprawdę? Dwa lata temu za roznisienie 3300 reklam Hita dawali ok 240zł.
    Roznosiłem z kolegą i zajmowoło nam to ok 8 godzin razem z dojazdem
    (40km) do innego miasta. A potem jeszcze dostaliśmy zwrot podatku :)

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider