PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie - obowiazki kierownika sklepu z odzieza / obuwiem

  • 1. Data: 2002-12-10 16:44:17
    Temat: pytanie - obowiazki kierownika sklepu z odzieza / obuwiem
    Od: "idaho" <ida@[n.o.s.p.a.m]op.pl>

    Witajcie

    mam taki problem - potrzebuje informacji nt. obowiazkow kierownika nieduzego
    sklepu z odzieza lub obuwiem. W szczegolnosci interesuja mnie obowiazki
    typu: praca z programami komputerowymi (jakimi?), zamawianie towarow,
    obsluga magazynowa itp.

    jesli ktos moze mi pomoc - bardzo prosze o taka "liste" roznych rzeczy,
    ktorymi zajmuje sie kierownik sklepu.

    pozdrawiam

    idaho

  • 2. Data: 2002-12-11 08:48:08
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    idaho wrote:

> [...]
    > sklepu z odzieza lub obuwiem. W szczegolnosci interesuja mnie obowiazki
    > typu: praca z programami komputerowymi (jakimi?), zamawianie towarow,

    Podejrzewam, że jest to kwestia indywidualna i
    jedyny zakres obowiązków, jaki Ciebie interesuje,
    ma Twój pracodawca. I on powinien Ci go dac do
    zapoznania się z trescią.

    A.

  • 3. Data: 2002-12-11 11:25:08
    Od: "idaho" <i...@o...pl>

    Użytkownik Aleksandra <a...@u...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    Podejrzewam, że jest to kwestia indywidualna i
    jedyny zakres obowiązków, jaki Ciebie interesuje,
    ma Twój pracodawca. I on powinien Ci go dac do
    zapoznania się z trescią.

    -------

    tak - tylko mnie interesuje typowy zakres obowiazkow - z racji tego, ze
    kolezanka chce sie przygotowac na romowe kwalifikacyjna - wiec chce sie
    dowiedziec jakie pytania (dotyczace pracy kierownika sklepu) moga ja czekac.

    pozdr
    idaho