PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2002-12-10 14:50:31
    Temat: Przedstawiciel handlowy
    Od: "Alien" <m...@p...com>

    Witam!
    Ostatnio dużo jest ogłoszeń na ww. stanowisko. Na czym ta praca polega, czy
    warto się nią zainteresować,jakie są zarobki. Często szukają ludzi z własnym
    samochodem, a nawet z własną działalnością gospodarczą. Czy taką ofertą,
    gdzie trzeba prowadzić własną działalność warto wogóle się zainteresować?
    Alien

  • 2. Data: 2002-12-10 16:01:18
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Alien" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ostatnio dużo jest ogłoszeń na ww. stanowisko.
    Nie! To ogłoszenia na stanowisko akwizytorów z przedstawicielstwem handlowym
    nie ma to prawie nic wspólnego. Dlatego odpuść sobie.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 3. Data: 2002-12-10 17:14:10
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ..:: MaGuArD ::..! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Nie! To ogłoszenia na stanowisko akwizytorów z przedstawicielstwem
    > handlowym nie ma to prawie nic wspólnego. Dlatego odpuść sobie.

    Ja dodam tylko, ze zazwyczaj praca jest na akord, czyli ilu znajdziesz
    klientow tyle zarobisz. Czasem, ale rzadko, mozna trafic na zwykla pensje +
    prowizje.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-12-10 21:08:33
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Alien wrote:

> [...]
    > gdzie trzeba prowadzić własną działalność warto wogóle się zainteresować?

    Na chodzeniu badz jezdzeniu i szukaniu "natychmiastowych" klientow dla
    firmy. Z mojego doswiadczenia wynika, ze im mniejsze wymagania w
    wyksztalceniu i zabezpieczeniu finansowym tym firma blizej upadku.
    Przynajmniej mialem takie wrazenie zatrudniajac sie w WESCIE i jeszcze
    jednej firmie, ktore po miesiacu lezaly na ziemi. Dodatkowo malo ktora
    firma inwestuje w akwizycje materialy reklamowe.

    Co do wlasnej dzialalnosci gospodarczej:

    - tu musze sie zgodzic z krytykami RP - ZUS niezaleznie ile zarobisz
    (przy takiej formie pracy) wynosi min. 600 zl i jest naliczany od kwoty
    ok. 2000. Nawet jak zarobisz w miesiacu 100 zl i tak placisz 600.
    - jezeli wystawisz swojemu pryncypalowi faktury i ten nie zaplaci w
    okreslonym terminie to i tak (przynajmniej z mojej pobieznej wiedzy
    wynika) musisz zaplacic w okreslonym terminie podatek i ewentualnie VAT
    do US od faktury a nie faktycznie otrzymanego cashu.

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-11 16:19:21
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Czasem, ale rzadko, mozna trafic na zwykla pensje +
    > prowizje.
    No wtedy mowimy o przedstawicielstwie... a tak tylko akwizycja.

  • 6. Data: 2002-12-11 16:28:32
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Alien" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    Tak przy okazji wyjaśnię.
    Przedstawiciel handlowy to osoba, której głównym celem wcale nie jest
    bezpośrednie, czy też natychmiastowe (to lepiej pasuje) zdobywanie klientów.
    Przedstawiciel handlowy to osoba odpowiedzialna, za tworzenie marki firmy,
    kontakt, z klientami i ewentualne im doradzanie, a dopiero na końcu jako
    rzecz dodatkową sprzedaż produktów. Stąd płacona (solidna) podstawa +
    prowizja od sprzedanego towaru/usługi. Często (w lepszych firmach) dostaje
    do dyspozycji telefon komórkowy, samochód i zwrot wszelkich kosztów. U nas
    niestety przyjęło się u pracodawców określanie typowej akwizycji nazwami
    "przedstawiciel handlowy" itp. Chodź i to się chwali są firmy kt óre
    otwarcie w ofertach piszą "akwizycja".