PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o tajemnice sluzbowa...

  • 1. Data: 2002-11-25 20:29:36
    Temat: pytanie o tajemnice sluzbowa...
    Od: "Wojciech Rymer" <w...@i...pl>

    Witam wszystkich!

    zamiescilem sobie swoje CV na strnie internetowej, a pozniej wyslalem posty
    z adresem tej strony na grupy dyskusyjne pl.regionalne.szczecin.ogloszenia i
    pl.praca.szukana A po jakims czasie dostaje informacje od czytlenika grupy,
    ze jest to lamanie tajemnicy sluzbowej itp.
    Czy moglibyscie ocenic czy to CV jest lamanie tej tajemnicy czy nie?
    Dokladnie chodzi mi o doswiadczenie zawodowe, a konkretnie okres pracy w
    jednostce wojskowej.

    strony.wp.pl/wp/wrymer1/CV.htm

    Pozdrawiam

    Wojtek

    P.S.
    prosilbym o nie pisanie postow w stylu NTG itd, moj post nie jest tez checia
    zwrocenia uwagi na moja osobe itd. Jest to po prostu zapytanie czy nie
    naruszam prawa.

  • 2. Data: 2002-11-25 22:37:50
    Temat: Re: pytanie o tajemnice sluzbowa...
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Rymer wrote:

> [...]
    > Czy moglibyscie ocenic czy to CV jest lamanie tej tajemnicy czy nie?
    > Dokladnie chodzi mi o doswiadczenie zawodowe, a konkretnie okres pracy w

    Jak juz to tajemnicy panstwowej. Moze to nie zabrzmi powaznie, ale z
    J-23 pamietam, ze oficjalnie podawalo sie tylko numer jednostki - adres
    (miasto) byl tajemnica. ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2002-11-25 23:34:48
    Od: "Krzysiek" <b...@j...org>

    > Jak juz to tajemnicy panstwowej. Moze to nie zabrzmi powaznie, ale z
    > J-23 pamietam, ze oficjalnie podawalo sie tylko numer jednostki - adres
    > (miasto) byl tajemnica. ;)
    >
    > Flyer

    NIe tajemnicy panstwowej, a sluzbowej. Tajemnica panstwowa, to wszelkiego
    rodzaju informacje niejawne o klauzuli tajne i scisle tajne. Jakie to
    informacje to mowi o tym Ustawa o ochronie informacji niejawnych. Z
    pewnoscia informacje ktore podales w CV nie stanowia tajemnicy panstwowej.
    Czy stanowia tajemnice sluzbowa? To juz jest sliska sprawa. Sam fakt, ze
    podales co tam robiles nie jest jeszcze zadna tajemica, ale to ze podales nr
    jednostki i urzadzenia jakie tam obslugowales (czyli wynika z tego, ze tam
    musza byc) juz powinnien byc informacja opatrzona conajmniej klauzula
    zastrzezone (czyli tajemnica sluzbowa). Moim zdaniem cos w tym CV powinienes
    zmienic, jesli chcesz je publicznie zamieszczac.
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-11-25 23:41:04
    Od: "Krzysiek" <b...@j...org>

    >Moim zdaniem cos w tym CV powinienes
    > zmienic, jesli chcesz je publicznie zamieszczac.
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    I jeszcze jedna rzecz, podales w CV ze odbyles kurs o ochronie tajemnicy
    panstwowej. Takich kursow nie ma, jesli juz to pewnie przeszedles szkolenie
    podstawowe z zakresu ochrony informacji niejawnych (dostales pewnie
    zaswiadczenie o odbyciu takiego szkolenia). Moze to szczegol, ale jezeli
    bedziesz ubiegal sie o prace w jakiejs instutucji, gdzie klada duzy nacisk
    na znajomosc tego tematu, to moga Ci zarzucic, ze mimo przeszkolenia i tak
    nie wiesz o co chodzi z tymi tajemnicami ;)
    Jeszcze raz pozdrawiam :)))
    Krzysiek