PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o zus

  • 1. Data: 2002-11-25 14:22:19
    Temat: pytanie o zus
    Od: "Maciej" <m...@p...gazeta.pl>

    jestem studentem studiow dziennych i obawiam sie, ze nie uda mi sie napisac
    w terminie pracy magisterskiej. niewykluczone, ze zamiast wyksztalcenia
    wyzszego bede mial wyzsze niepelne ;-). tu pojawia sie pewna watpliwosc: zus
    obliczajac emeryture bierze pod uwage okresy skladkowe i nieskladkowe. czy
    fakt nieuzyskania dyplomu sprawia, ze studia nie zostaja zaliczone do
    okresow nieskladkowych?

    dziekuje i pozdrawiam

    maciej.j

  • 2. Data: 2002-11-25 22:32:11
    Temat: Re: pytanie o zus
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej wrote:

> [...]
    > obliczajac emeryture bierze pod uwage okresy skladkowe i nieskladkowe. czy
    > fakt nieuzyskania dyplomu sprawia, ze studia nie zostaja zaliczone do

    Niestety nie sa zaliczane - zaliczane sa studia ukonczone.

    Flyer