PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może już było,ale zależy mi na czasie - co lepiej???

  • 1. Data: 2002-11-25 13:32:40
    Temat: Może już było,ale zależy mi na czasie - co lepiej???
    Od: b...@p...onet.pl

    Zwolnić się samej czy zostać zwolnioną?? Nie chodzi o świadczenia z tym
    związane, tylko o odczucia jakie miewają kolejni, potencjalni pracodawcy? Co
    jest lepiej widziane, a może to bez znaczenia???
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-11-25 13:59:19
    Temat: Re: Może już było,ale zależy mi na czasie - co lepiej???
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    Co
    > jest lepiej widziane, a może to bez znaczenia???

    Moim zdaniem zwolnic sie samemu, ale to subiektywna opinia. Ja tak w kazdym
    razie robilem.

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-11-25 21:12:59
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    b...@p...onet.pl writes:

    > Zwolnić się samej czy zostać zwolnioną?? Nie chodzi o świadczenia z tym
    > związane, tylko o odczucia jakie miewają kolejni, potencjalni pracodawcy? Co
    > jest lepiej widziane, a może to bez znaczenia???

    to zalezy gdzie.

    generalnie jednak patrza nieco przychylniej, jak sama skladasz
    wymowienie. bo ci ta praca nie odpowiadala, jestes aktywna, nie boisz
    sie zmiany, szukasz czegos lepszego i chcesz to osiagnac.

    nastepnie idzie w kolejnosci zwolnienie zbiorowe. niektorzy moga miec
    zle nastawienie i marudzic ze widocznie malo sie obrotnym bylo, skoro
    wybrali do zwolnienia ciebie a nie kogos innego.

    najlepiej w sumie wypada, jak rozwiazuje sie caly dzial albo
    sekcje. wtedy po prostu mozesz wzruszyc ramionami i powiedziec, ze to
    niezalezne od ciebie a od sytuacji na rynku i firmy.

    najgorzej jest, jak cie pracodawca zwolni bo byl z twoich uslug
    niezadowolony.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net