PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o tajemnice sluzbowa... › pytanie o tajemnice sluzbowa...
    From: "Wojciech Rymer" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie o tajemnice sluzbowa...
    Date: Mon, 25 Nov 2002 21:29:36 +0100

    Witam wszystkich!

    zamiescilem sobie swoje CV na strnie internetowej, a pozniej wyslalem posty
    z adresem tej strony na grupy dyskusyjne pl.regionalne.szczecin.ogloszenia i
    pl.praca.szukana A po jakims czasie dostaje informacje od czytlenika grupy,
    ze jest to lamanie tajemnicy sluzbowej itp.
    Czy moglibyscie ocenic czy to CV jest lamanie tej tajemnicy czy nie?
    Dokladnie chodzi mi o doswiadczenie zawodowe, a konkretnie okres pracy w
    jednostce wojskowej.

    strony.wp.pl/wp/wrymer1/CV.htm

    Pozdrawiam

    Wojtek

    P.S.
    prosilbym o nie pisanie postow w stylu NTG itd, moj post nie jest tez checia
    zwrocenia uwagi na moja osobe itd. Jest to po prostu zapytanie czy nie
    naruszam prawa.