PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o sprzedarz sprzętu... › Re: pytanie o sprzedarz sprzętu...
    From: Mariusz Maciąg <m...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o sprzedarz sprzętu...
    Date: Mon, 28 Mar 2005 10:44:39 +0200

    Marek Lubiński wrote:

    > Mam takie pytanie: mam własną DG (świadczę usługi). chciałbym zacząć
    > sprzedawać sprzęt elektroniczny (komputery itp). Ponieważ wiem że
    > najczęstszym zakupem jest zakup na raty, dlatego proszę powiedzieć, czy
    > taki "początkujący" sprzedawca może prowadziś sprzedaż ratalną (np w GE
    > lub żagiel)? Jeśli tak, jak się do tego zabrać, z kim rozmawiać, jakie są
    > ew. opłaty, czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?

    Trzeba się udać do najblizszego punktu Żagiel (bo z nimi miałem do
    czynienia) ew. zadzwonić i sami pewnie przyjadą, powiedzieć co i jak,
    i podpisać umowę. Opłat nie było z tego co pamiętam.
    Dostaniesz mase papierowych druczków dla klientów i
    małe druki zaświadzczeń o zarobkach.
    Jeśli przyjadą co Ciebie i masz komputer z "windą" to
    zainstalują CI programik do wyliczania rat i wypełniania tych
    druczków :)
    Jeszcze jakieś inne informacje ważne Ci podadzą, ale ogólnie
    sprawa prosta do zrobienia i bez zbędnych kosztów.
    Moim zdaniem warto.

    pozdrawiam,
    Mariusz Maciąg