PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
    From: OLi <o...@s...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie.. o porade
    Date: Thu, 06 Apr 2006 22:34:55 +0200

    gromax wrote:
    > tak mi przyszło do głowy.. a może po prostu delikatnie zapytać czy
    > spraawdziłeś się na stanowisku tłumacza? bo stawki w tym zawodzie sa
    > atrakcyjne i chętnie byś przyjął tę posadę, tylko obowiązki informatyka ci
    > delikatnie w tym przeszkadzają i masz w chwili obecnej rozterke czym się
    > zająć. Bo i jezyk czeski jest fajny, i chciałbyś się w nim rozwinąć (już
    > masz pole do rozwinięcia - np. kursy językowe) ale wolisz jednak
    > informatykę, bo w tym sie kształciłeś, to lubisz, to pasja itp itd.
    >
    > IMHO jak podejść odpowiednio pracodawcę, to wszystko się da.
> [...]

    jasne, ale mnie nie interesuje to.. rzygam czeskim i wcale nie jest
    fajny.. jakbys dostawal codziennie polecenia po czesku to bys mnie
    zrozumial..

    mnie interesuje informatyka, nie po to koncze studia z informatyki zebym
    byl tlumaczem.. wiem ze u nas taka moda, ze np. nawigator jest
    przedstawicielem handlowym, ale mnie to nie kreci..

    OLi

    Ps.
    ktos wie jak po czesku jest komputer ??
    chyba w kazdym jezyku swiata to komputer.. roznie pisany.. przez C przez
    K itp... po czesku to jest pocitac (!!)
    a ktos wie jak sie nazywa eksplorator windows ?? - proskoumnik (!!)
    a inna sprawa ze chyba w kazdym jezyku swiata miesiac maj roznie pisany
    jest maj.. (may, mai, maj, nawet te chinskie robaczki znacza chyba maj)
    a po czesku maj to... kwieten (!!)
    a po czesku czerstwy znaczy swiezy (!!)
    TO NIE MOZE BYC NORMALNY KRAJ !!
    chyba mnie dopadla jesienna deprecha (!!)